הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תנו לה בכבוד- ג'ניפר הדסון מגלמת את ארית'ה פרנקלין
השחקנית, כוכבת הסרט- "נערות החלומות" כנראה החליטה שהיא מעוניינת בעוד פרס אוסקר. לפי הטריילר המדהים, צפויה לנו חוויה ענקית. מה שאנחנו צריכים לגמרי יש לה את זה

ארית'ה פרנקלין היא אחת מהזמרות הכי גדולות שידע העולם והיא העניקה לנו כמה להיטים גדולים כמו""Respect" ו- "Think". היא לא הייתה רק זמרת אלא גם מלחינה, שחקנית ולוחמת צדק הן למען נשים והן למען זכויות אדם. למרבה הצער, פרנקלין הלכה לעולמה בשנת 2018 בגלל סרטן בלבלב. היא הייתה בת 76.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדסון בדמותה של ארית'ה פרנקלין

 

בסרט החדש מככבת כאמור ג'ניפר הדסון לצד כוכבים נוספים כמו מרי ג'יי בלייג' בתפקיד הזמרת הנודעת דיינה וושינגטון, המלכה לטיפה ופורסט וויתקר. תאריך היציאה של הסרט אמור היה להתרחש באוגוסט אך בשל מגפת הקורונה נדחה ל- 25 בדצמבר. מדובר בסרט ביוגרפי המספר על חיי של פרנקלין מילדותה ועד עלייתה לכוכבות.

 

יש דמיון בין השתיים- ארית'ה פרנקלין

 

בחירתה של הדסון לתפקיד הוכרזה כבר בשנת 2018 במסיבת גראמי והיא נבחרה ספציפית על ידי ארית'ה בכבודה ובעצמה. השחקנית סיפרה על הלחץ הכרוך בגילום דמות כל כך משמעותית- "אלה נעליים ענקיות למלא, אני פשוט הולכת עם זה צעד אחרי צעד, יום ביומו. כל מה שאני רוצה לעשות הוא לייצג אותה בכבוד ולעמוד בציפיות".

 

 

הדסון בת ה- 38 התחילה את הקריירה שלה בתוכנית "אמריקן איידול" בה הגיע למקום ה- 7. אחר כך היא שיחקה לצידה של ביונסה בסרט "נערות החלומות" ובזכותו קיבלה את פרס האוסקר. בזכות הזכייה הגדולה היא הפכה לשחקנית מן השורה והוסיפה לשחק במספר רב של סרטים, ביניהם- החיים הסודיים של הדבורים ו- אנשים שבורי כנפיים.היא המשיכה לגרוף עוד מספר פרסים משמעותיים כמו פרס האמי, גלובוס הזהב והגראמי. החיבור בין הדסון לפרנקלין היה כה חזק שהיא אף שרה בטקס האשכבה של אגדת מוסיקה הסול והאר אנד בי, את השיר- “Amazing Grace” אותו ביצעה בעבר ארית'ה בעצמה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE