הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לופז והארוס אלכס רודריגז בנאום עוצמתי לבוגרי 2020
הסרטון הוקרן בעת טקס שחוגג את הסטודנטים הלומדים בעיר ניו- יורק. השניים הקפידו להתייחס לכל הנושאים החמים של שנת 2020 במטרה לעודד את הדור הצעיר לעשות טוב יותר בעולם

בכל ארצות הברית סטודנטים נאלצים לחוות את טקסי הסיום שלהם דרך המסכים במקום לצעוד על הבמה אל מול הורים נרגשים, זאת של האיסורים על התקהלות כמובן. בניו- יורק בחרו לעשות את המיטב עם המצב הנתון ולגייס את "האיום המשולש"- ג'ניפר לופז ובעלה לעתיד אלכס רודיגז- שחקן בייסבול לשעבר בניו- יורק יאנקיז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"פאוור קאפל"- רודריגז ולופז

 

רודריגז היה זה שפתח את הנאום המשותף- "בוגרי שנת 2020, אנחנו כל כך נרגשים ולכבוד הוא לנו לחגוג את הרגע הנפלא הזה אתכם, ג'ן ואני שנינו מניו-יורק, דור ראשון באמריקה אשר הוריהם המהגרים עבדו קשה על מנת להעניק לנו את ההזדמנות לחיות את החלום האמריקאי". אלכס נולד לזוג מהגרים דומיניקנים וגדל בוושינגטון הייטס, וג'ניפר נולדה לזוג מהגרים פורטוריקנים וגדלה בברונקס. שני בני הזוג בנו קריירות מצליחות לגמרי מאפס.

לופז המשיכה את הנאום- "אנחנו יודעים שעבדתם מאוד קשה כדי להגיע לכאן ושהמשפחות שלכם, החברים שלכם והמורים שלכם בוודאי כל כך גאים באנשים שהפכתם להיות, אתם יודעים שהיו לנו עליות ומורדות, אבל אנחנו ממשיכים תמיד להילחם". לופז כמובן הכירה בכך שמדובר בטקס סיום יוצא דופן ולמעשה מעולם לא היה ככל הנראה טקס בוגרים בפורמט הזה.

 

הייתה פעם ג'ני מהבלוק

 

הנאום של הזוג לא מתמקד אך ורק בשיח על המגפה העולמית שעוד מתרחשת גם ברגעים אלה, אלא גם במאבק החברתי למען צדק ושוויון ונגד גזענות שמונע בעיקר על ידי הדור הצעיר, ממש כמו אלה המסיימים השנה את לימודיהם האקדמיים. לופז מבקשת להזכיר לבוגרים שיש בידיהם את הכוח לעשות שינוי ולהשפיע על עתידם באמצעות הפגנות, התאחדות וכמובן על ידי הצבעה בבחירות.

"כפי שניתן לראות מהאירועים שקרו בשבועות האחרונים, הדור שלכם עומד בפני אתגרים יוצאי דופן...עם כל אתגר גדול מגיעה הזדמנות גדולה. כמו כל כך הרבה דברים אחרים בחיים, גם זה מתחיל בלקיחת אחריות", אמרה לופז, "...התשובה היחידה לגזענות סיסטמית, חוסר שוויון ושנאה היא אהבה סיסטמית וקבלה. אנחנו צריכים להשמיע את קולנו ולהשמיע את קול האהבה בכל הזדמנות שרק ניתן. אנחנו צריכים להיות מעורבים. לצעוד ברחובות, לחתום על עצומות, להתקשר למי שצריך, להתנדב ולתמוך בעסקים של בני מיעוטים".

 

זוהי בהחלט תקופה יוצאת דופן, לא משנה היכן אנו נמצאים בחיים. דבריהם של רודריגז ולופז בהחלט משקפים את רוח התקופה- הקושי שבה וגם את התקווה לשינוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE