הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הארכיטקטית נעצרה: לאחר שנים של מצוד ה-FBI פשט על אחוזה בלב יער בו התחבאה השותפה המרכזית ברשת המין של אפשטיין
אזרחית בריטניה בת ה-58 נעצרה היום בשעות הבוקר במדינת ניו המפשייר. המעצר מגיע לאחר ששותפה לפשעי הסחר והניצול המיני התאבד בתא המעצר שלו בחודש אוגוסט, במה שרבים מאמינים כי היה למעשה רצח מתוכנן שנועד להשתיקו. כ-6 סעיפים עומדים מי שהצליחה להתחבא במשך שנים מהרשויות תוך שהיא נעזרת בזהויות בדויות. האגדות סביב הכריזמה הממגנטת של מקסוול נפוצו במהלך מסע ההסתרות שלה מרשויות החוק. מסע שהגיע הבוקר לקצו
שותפתו ובת זוגו לשעבר של ג'פרי אפשטיין, גיליאן מקסוול נעצרה היום בשעות הבוקר (8:30) שעון ניו יורק, על ידי סוכני ה-FBI שפשטו על ביתה.
 
לאחר שנים של מחבוא, תצפיות, מקומות מסתור, ושמועות, תיאלץ אשת החברה הבריטית בת ה-58 להתייצב בבית משפט במנהטן ולעמוד למול 6 אישומים שונים ביניהם שידול קטינות לזנות.

מקסוול הידועה כאשת סודו ומנהלת רשימת הקורבנות של אפשטיין הצליחה לחמוק מן הרשויות במשך שנים כאשר היא נחשדת כי מילאה תפקיד מרכזי בניצול המיני המתמשך של קורבנות אפשטיין.

למעשה, כבר משנת 1994, פעלה לכאורה מקסוול על מנת להשיג לאפשטיין טרף מיני קל של בנות בהירות עור מתחת לגיל 18.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לפחות שלוש קורבנות שונות של אפשטיין האשימו אותה כמי שסרסרה וסייעה לשדלן לזנות ופעילות מינית הן עם אפשטיין עצמו, והן עם בכירים כנסיך הבריטי אנדרו, וכראש הממשלה הישראלי לשעבר אהוד ברק.

לכאורה מעשים אלה התקיימו בשלוש מקומות שונים ביניהן מנהטן, פלורידה וניו מקסיקו.

ששת הסעיפים בהן מואשמת מקסוול הינם כדלקמן. 

1. שידול קטינים לסוע כדי לקיים מגע מיני בלתי חוקי, 2. הסתת קטין לסוע על מנת לקיים מגע מיני בלי חוקי, 3. תכנון להסיע קטינים במטרה לקיים פעילות מינית פלילית, 4. הסעה של קטין במטרה לקיים פעילות מינית פלילית, ו2 סעיפים נוספים הכוללים מתן עדות שקר.

מי שהייתה בעבר בת זוגו מואשמת גם בכך ששיקרה בעבר לתובעים ביחס למעורבתה ברשת הסחר המיני שניהל אפשטיין.

גורלו של המיליארדר היהודי נחרץ בחודש אפריל כאשר התאבד בתאו - במה שעד היום רבים מאמינים גי היה רצח שהוצא לפועל בניסיון להשתיקו על ידי אנשים משפיעים שאפשטיין ידע על מעלליהם ויכל לחשוף אותם.

 

 

עורכי דינו ובני משפחתו שוללים נמרצות את תזת ההתאבדות, וגם מספר פתולוגים בכירים שקראו את דו"ח הניתוח שלאחר המוות טוענים כי אפשטיין למעשה נרצח בתאו ולא התאבד בשל השברים הקשים שספג בצווארו שאינם יכולים להיות תוצר של תלייה, אלא בהכרח מוכרחים להיות תוצאה של חנק ושבר שנעשה בידי גורם חיצוני לו.

מקסוול עצמה התחבאה ב-3 השנים האחרונות ולפי דיווח של הניו יורק פוסט נמצאה בביתה הממוקם בלב יער. הבית נרכש תחת שם של חברה בע"מ, בעודה מקפצת ממקום למקום תחת זהות בדויה.

 

היא נצפתה בעבר בקליפורניה, בפלורידה, במונטנה ובעוד מקומות - אך ה-FBI לא הצליח עד עתה לשים ידיו על המבוקשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE