הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעצרה של גיליאן מקסוול, השאלות הקשות: "לנסיך אנדרו יש סיבה טובה מאד לחשוש"
עורך הדין הבכיר ג'ונתן טורלי טוען כי לנסיך בריטניה יש סיבה טובה מאד להיות מודאג בעקבות מעצרה של 'המאדאם של אפשטיין' שסיפקה קטינות למיליארדר היהודי. במקביל מספר שאלות מרכזיות אחרות עולות מהפרשה, ביניהן מדוע עזבה מקסוול את פאריז והגיעה לארה"ב כשהיא חשופה למעצר? והאם לנשיא טראמפ היה חלק במהלך לעצור את אשת החברה?

עורך הדין הפלילי הבכיר ג'ונתן טורלי הופתע מוקדם יותר הבוקר מהעובדה שאשת סודו של אפשטיין, עזבה את ביתה בפריס ולכתחילה הגיעה לארה"ב לפני מספר שנים ובכך למעשה הפכה את עצמה חשופה למעצר. 

מקסוול שנעצרה מוקדם יותר הבוקר על ידי ה-FBI בביתה שבעיירה בדפורד ניו המפשייר, הואשמה מיד במספר סעיפים פדרליים.

בשל העובדה שלצרפת אין הסכם הסגרה עם ארה"ב, מאד מפתיע שמקסוול עזבה את פאריז ועברה לארה"ב, "בכנות אני מופתע שהיא נטלה את הסיכוי וחזרה לארה"ב. האמינו שהיא בפריז. היה ידוע כי משרד המשפטים עוקב אחר המקרה, וזה כולל דרישה לראיין את הנסיך אנדרו" מסר טורלי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעצרה של מקסוול מותיר חשיפת פרטים מפלילים לגבי רשת הפדופיליה הגלובלית שניהל אפשטיין, לגבי היקפה, ולגבי הבכירים שהיו מעורבים בה, פתוחה מאי פעם. 

אחד החשודים המרכזיים בפרשה הינו הנסיך אנדרו מבריטניה אשר צולם עם מקסוול בביתה בלונדון לצד ווירג'יניה גופרה גופרה בת ה-17 הטוענת כי עברה התעללות מינית בידי אנדרו ואחרים ברשת המין של אפשטיין.

בראיון מתוקשר שהעניק ל-BBC טען אנדרו כי התמונה מזוייפת וכי הוא מעולם לא פגש את גופרה.

עם זאת, הפעם נראה כי הכחשות לא ממש יעזרו, שכן מעצרה של מקסוול (הממוקמת מצד ימין בתמונה) עלול לבשר על "חדשות רעות" עבור אנדרו שכן עדות שתאמת את עמדתה של גופרה על ההיקשר בו צולמה התמונה, עלולה לחזק את החשד כי הנסיך לקח חלק במעשים המדוברים - וארה"ב עלולה לדרוש את הסגרתו.

"מעצרה של מקסוול עלול לחשוף דמויות כמו הנסיך אנדרו, היא תהיה העדה משתפת הפעולה הגדולה ביותר", טען טורלי.

ואכן גופרה ואחרות טענו כי היא הייתה המאדאם של אפשטיין וכי היא זו שהשיגה את הבנות הצעירות שאפשטיין, ואנדרו התעללו בהן.

תרחיש זה עשוי להתרחש כמובן בתנאי שמקסוול עצמה לא 'תתאבד' באופן בלתי צפוי כמו שאפשטיין כביכול עשה.

בתוך כך לאחר מעצרה של קריסטין מקסוול עדיין נותרו מספר שאלות קשות.

ראשית כל, מה היה תפקידו של הנשיא טרמאפ במעצר.

הנשיא ידוע כמי שתובע את חשיפת רשת הפדופיליה של אפשטיין ששימשה לא מעט בכירים המקורבים לממסד הדמוקרטי, ביניהם ביל קלינטון אשר טס עשרות פעמים עם אפשטיין לאי הסודי של המיליארדר היהודי, ויש הטוענים כי גם ניל פודסטה יועצה הבכיר ביותר לשעבר, ומנהל הקמפיין של הילארי קלינטון. 

שנית, האם בידי מקסוול את הכוח לחשוף רשת פדופיליה חדשה של בכירים ממדינות המערב? דבר שעלול לשמש את ארה"ב ככלי מיקוח והשפעה בזירה העולמית?.

ולבסוף, האם קשור הדבר ליכולת להשפיע על הבחירות ההולכות וקרבות, ועל מדיניות החוץ של ממשלת ארה"ב?

מה שבטוח עבור קורבנותיו של אפשטיין מדובר בצעד אחד לעבר הצדק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE