הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה בקליפורניה: קנסות לתושבים המסרבים לחבוש מסכות בציבור
עיריית ווסט הוליווד תהפוך לרשות המקומית הראשונה שמגבירה את האכיפה בנושא, והחל מאתמול מי שיסתובב בציבור ללא מסכה יידרש לשלם 300 דולר. בשלב זה לא צפויה אכיפה דומה בלוס אנג'לס הסמוכה

ווסט הוליווד הפכה לעיר הראשונה בקליפורניה שמאיימת להטיל קנס כספי על מי שמסתובב ללא מסכות בציבור, כך על פי הודעת משרד השריף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

חשוב להסביר כי ווסט הוליווד היא אומנם חלק ממחוז לוס אנג'לס, אך היא נחשבת לעיר בפני עצמה. מי שאחראי על האכיפה בעיר הם שוטרי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, אך האכיפה תתבצע רק בתחומי העיר ווסט הוליווד.

במשרד השריף הסבירו כי המדיניות החדשה נכנסה לתוקף אתמול, ב-1 ביולי, ומי שיימצא בציבור ללא מסכה ייקנס בסכום של 300 דולר (הסכום עלול לעלות כאשר מדובר בעבירות חוזרות). ראוי לציין כי מדובר בקנס אזרחי (ולא פלילי).

 

 

"אכיפה באמצעות קנסות היא הברירה האחרונה שלנו, אך מדובר בסיכון גדול לבריאות הציבור", אמרו בתחנת ווסט הוליווד של משרד השריף.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, ב-18 ביוני הורה מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם, כי כלל התושבים נדרשים לחבוש מסכות ביציאה מהבית. אך בפועל, סוגיית האכיפה נקבעה ע"י הרשות המקומית ולעיתים קרובות כלל לא מתבצעת אכיפה. כך למשל, בלוס אנג'לס קיימת הנחייה דומה מאז ה-14 במאי, אך איש לא נקנס או נעצר על אי-חבישת מסכה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE