הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פניית פרסה: אוניברסיטת USC לא תקיים לימודים בקמפוס בסמסטר הבא
למרות שהודעה רשמית כבר פורסמה בנוגע לפתיחת הקמפוס בחודש הבא, העלייה המשמעותית במספר החולים במחוז לוס אנג'לס גרמה להנהלת המוסד הלימודי לחזור בה: "עלינו לצמצם את כמות הנוכחים בקמפוס באופן ניכר"

כחודש ימים לאחר שהודיעה על כוונתה לחדש את הלימודים בקמפוס לקראת סמסטר הסתיו ההולך ומתקרב, השבוע הודיעה הנהלת אוניברסיטת דרום קליפורניה (USC) כי מרבית התלמידים ימשיכו ללמוד במתכונת מקוונת בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעת USC הוסבר כי הסטודנטים לתואר ראשון ילמדו מהבית, אך ככל הנראה כן יתאפשר להם לעבור להתגורר במעונות השונים:

"הנחיות רשויות בריאות הציבור משתנות מעת לעת, והרשויות במחוז לוס אנג'לס טרם אישרו את התוכניות שלנו ללימודים בקמפוס. צריך לזכור שלוס אנג'לס גם חווה עלייה מדאיגה במספר נשאי הקורונה, דבר שגרם לנו להבין שעלינו לצמצם את כמות הנוכחים בקמפוס באופן ניכר", כלשון ההודעה.

כאמור, מעונות הסטודנטים יפתחו אף הם, אך בשלב זה פורסמה המלצה לכלל המתגוררים בהם להמשיך בלימודים מביתם (במידה שזה מתאפשר). יתרה מכך, רק כמחצית מיחידות הדיור במעונות יהיו זמינות, וזאת במטרה לאפשר להכניס סטודנטים לבידוד במידה שאכן תירשם התפרצות נוספות של הנגיף בקמפוס.

כזכור, בניגוד ל-USC, בקליפורניה סטייט בפולרטון (Cal State Fullerton) הוחלט כבר בחודש אפריל האחרון כי הלימודים יימשכו במתכונת מקוונת גם בשנת הלימודים הבאה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE