הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תופעה חדשה בעיר הקולג': מסיבות קורונה ובהן תחרות הידבקות בנגיף
דיון שנערך במועצת עיריית טסקלוסה חשף את קיומן של המסיבות. חברה במועצה: "ילדים עורכים מסיבה, אוספים כסף ואז מנסים להידבק במכוון בנגיף. ממה שהבנתי, מי שאובחן כחולה קורונה ראשון קיבל את כל הכסף"

הרשויות בטסקלוסה שבאלבמה פרסמו אזהרה חריגה, וזאת על רקע הדיווחים לפיהם סטודנטים המתגוררים בעיר הקולג' הפופולרית משתתפים ב"מסיבות קורונה" שמטרתן לראות מי יהיה הראשון להידבק בקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

שלשום נערכה פגישה במועצת העיר בה השתתפו בכירים רבים, ביניהם מפקד מכבי האש - רנדי סמית: "בהתחלה חשבנו שזה רק שמועה, אבל חקרנו את הנושא לעומק וגילינו שמדובר בתופעה אמיתית".

סוניה מק'קינסטרי, חברה במועצת העיר, סיפרה לתקשורת המקומית כי מי שיימצא ב"מסיבות הקורונה" עלול להידרש לשלם קנס: "האמת? סירבתי להאמין לזה בהתחלה. פשוט לא יכולתי להאמין שילדים עורכים מסיבה, אוספים כסף ואז מנסים להידבק במכוון בנגיף. ממה שהבנתי, מי שאובחן כחולה קורונה ראשון קיבל את כל הכסף", היא אמרה. עוד הסבירה מק'קינסטרי כי "זה מכעיס אותי כי אנחנו פועלים כל הזמן כדי לעצור את התפשטות הקורונה, והם עורכים מסיבה ארורה במטרה שהנגיף כן יתפשט".

 

 

עם או בלי קשר לתופעה המשונה, ביום שני תחול חובת חבישת המסכות בכל רחבי טסקלוסה, כולל בקמפוס של אוניברסיטת אלבמה. ראוי להזכיר כי מעבר לכך, מושלת המדינה - קיי אייבי - כבר האריכה את מדיניות "הישארו בבית" עד ה-31 ביולי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE