הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בראד פיט נצפה יוצא מביתה של האקסית אנג'לינה ג'ולי- מה הוא עשה שם?
זה לא סוד שזוג השחקנים אשר התגרש בשנת 2016 חווה מספר עליות ומורדות ביחסים כולל רצף האשמות הדדי בנוגע לסיבת פירוק הנישואים. עכשיו נראה כי הם נפגשים בביתה של ג'ולי, האם יש קאמבק?

בשבוע שעבר צולם פיט כשהוא יוצא מביתה של אשתו לשעבר בלוס אנג'לס. הייתה זו הפעם הראשונה מאז הגירושים של השניים בה נראה כי הם מבלים זמן ביחד. לשניים ישנם שלושה ילדים ביולוגיים ביחד- שיילו (14) והתאומים ויויאן ונוקס (11), ועוד שלושה ילדים מאומצים- מדוקס (18), פאקס (16) וזאהרה (15), עליהם הם נלחמו במאבק משמורת מתוקשר. כנראה שסוף כל סוף הגיע הרגע בו הם הסכימו להניח את חילוקי הדעות בצד ולהתמקד בשיפור היחסים לטובת גידול הילדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפני הפרידה

מקור עלום שם סיפר בראיון- "בראד ואנג'לינה עברו דרך ארוכה והם סוף סוף במקום שבו שניהם מעוניינים לעבור ביחד כדי לגדל את הילדים, אין להם תוכניות לחזור להיות ביחד וכל תקשורת שיש ביניהם נוגעת אך ורק לצורכי הילדים ועתידם". אם כך, החלום לחזות באיחוד רומנטי בין השניים מתנפץ לעת עתה. עם זאת מסתבר שזו אינה הפעם הראשונה בה הם נפגשו בביתה של השחקנית.

 

ג'ולי בפרימיירה עם הילדים

בשנה שעברה הודה בראד על שהיה מכור לאלכוהול בזמן הפרידה, פרט שלא היה ידוע לפני כן. כיום הוא אינו צורך אלכוהול כלל. ההתפכחות שלו זיכתה אותו ביותר זמן עם ילדיו על פי הוראת שופט, סיבה טובה מאוד לבחור בגמילה. נראה שגם שיפור היחסים עם ג'ולי מזכה אותו בזמן איכות נוסף שאינו בהכרח קבוע בהסכם משפטי בין השניים. עם זאת אין דרך לדעת בוודאות את הפרטים המשפטיים מאחר והשניים הצליחו להסתיר אותם מעיני התקשורת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE