הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המוזיקאי אוגוסט אלסינה- "וויל סמית' נתן לי את ברכתו לנהל רומן עם אשתו"
הזמר בן ה- 27, טען בראיון בעת שהתארח בתוכנית רדיו, שהוא ניהל במשך שנים רומן פתוח לגמרי עם השחקנית ומנחת תוכנית הבוקר- ג'יידה פינקט סמית' בת ה- 48

על פי אלסינה הוא ניהל שיחה פנים אל פנים עם וויל סמית' אודות הרומן- "ממש התיישבתי לנהל שיחה עם וויל וניהלתי איתו שיחה לאור הטרנספורמציה של הנישואים שלו עם ג'יידה לכדי שותפות חיים...הוא נתן לי את ברכתו". הוא טען שהכיר את גברת סמית' דרך בנה, ג'יידן, ואף הצטרף לחופשות של המשפחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וויל וג'יידה- יכול להיות שהוא ידע על זה?


במהלך הראיון הוא הודה שהתאהב בשחקנית בעקבות הרומן שניהלו- "לגמרי נתתי את עצמי למערכת היחסים הזו במשך שנים מחיי, ובאמת ובתמים יש לי המון אהבה אליה. הקדשתי את עצמי לזה, נתתי את כולי לזה- עד כדי כך שאני יכול למות עכשיו ולהיות בסדר עם הידיעה שנתתי את עצמי למישהו באמת".

 

ג'יידה לצידו של אלסינה- איזו גרסה אמיתית?

 

נציגים מטעמה של ג'יידה מוסרים כי היא מכחישה בכל תוקף את גרסתו של אלסינה והשניים מעולם לא ניהלו רומן. אם כך עולה השאלה, מדוע שאוגוסט יעלה בכלל טענות שכאלה אם מדובר בשקרים מוחלטים. הוא מצידו מסביר את החלטתו להוציא את האמת לאור כך- "מה שאני לא בסדר איתו זה שמפקפקים באמינות שלי, אני לא עושה צרות. אני לא אוהב דרמה". לדבריו, לצאת ממערכת היחסים הייתה אחת החוויות הכי קשות שהיו לו בחייו.עוד הוסיף "אני גם לא חושב שזה עניינם של אנשים לדעת מה אני עושה, עם מי אני שוכב, עם מי אני יוצא...אבל במקרה הזה זה מאוד שונה בגלל שכפי שאמרתי, יש כל כך הרבה אנשים שמסתכלים עלי בעיניים עקומות".

 

אוגוסט אלסינה- טוען שהפרידה שברה אותו

 

לצד התחושות הקשות שלטענתו מלוות אותו מאז הפרידה לכאורה, הוא עדיין חושב על בני הזוג סמית' בחיבה גדולה- "אני אוהב את האנשים האלה ממש כאילו היו המשפחה שלי. אין לי דבר אחד רע להגיד עליהם, הם אנשים מדהימים". נכון לעכשיו לא נמסרה תגובה מאנשיו של וויל אך בהחלט נדווח אם יעלו ראיות חדשות לסיפור הלוהט הזה.

39% לא
61% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE