הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן חוזרת לאקס הבוגדני?
ב-2019 נפרדה הכוכבת מאבי בתה לאחר שמועות על חוסר נאמנות מצידו. כעת עולות השערות שהשניים מנסים להניע מחדש את מערכת היחסים ואף עלו שמועות על אירוסים. יכול להיות שקלואי התייחסה לשמועות בציוצים האחרונים שלה?

טריסטן תומפסון וקלואי קרדשיאן לא מפסיקים לגרום לרשת לגעוש מסקרנות. רק אתמול נמסר ממקור המקורב לזוג שהם "נותנים למערכת היחסים ניסיון נוסף", ועוד אמר על טריסטן, שהוא "עובד קשה כדי להוכיח את עצמו ולהיות אבא טוב לבת טרו". השניים בילו זמן רב יחד במהלך סגר הקורונה, אך בהתחשב בעובדה שיש להם בת משותפת זה לא כל כך חשוד. מה שכן עורר את גל השמועות הייתה הקרבה הבולטת בין השניים בחגיגות יום ההולדת של קלואי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוצים לספר לנו מה חדש?

 

היום מתגלה תמונה מעט שונה של הסיפור שיוצרת בלבול בקרב המעריצים. קלואי העלתה מספר ציוצים רצופים בחשבון הטוויטר שלה שמראים כי היא די מבולבלת בעצמה מכל הסיפור. באחד הציוצים כתבה- "רגע...מה? חחח", בשני כתבה- "הרגע הסתכלתי באינטרנט ואפילו אני מבולבלת".

 

אמנם אין התייחסות מפורשת לנושא המדובר אך מבחינת העוקבים של הקרדשיאנית אין בכלל שאלה. באחת התגובות לציוצים כתב אחד העוקבים- "את מדברת על השמועה בנוגע לטריסטן? אז, זה לא נכון?". עוקב שני כתב- "את מבולבלת לגבי השמועות על האירוסים".

 

 

תומפסון בעצמו הוסיף אש לכל מדורת השמועות, כאשר כתב ברכה בחשבון האינסטגרם שלו שהייתה מושקעת בצורה מעוררת חדש, לכבוד יום הולדתה של האקסית- "אני חכם מספיק עכשיו כדי לדעת, נכנסת לחיי כדי להראות לי מה זה אומר להיות בן אדם מדהים. אני מעריך את הדרך שבה אני יכול ללמוד ממך ולצמוח בזכותך. אני מודה לאל על האישה היפיפייה והאוהבת שאת עבור כולם, במיוחד לבת שלנו טרו. מגיע לך את העולם כולו קוקו! טרו ואני אוהבים אותך מאמא. יום הולדת שמח." מה אתם אומרים? אולי יש חלקי אמת בשמועות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE