הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנגיף מתפשט כאש בשדה קוצים": כמאה חולי קורונה אובחנו במרכז הפצה של ראלפ'ס בדרום קליפורניה
עובדי רשת הסופרמרקטים הפופולרית בדרום קליפורניה דורשים מהנהלת החברה לבצע שינויים בטיחותיים ובריאותיים, ואף מאיימים בתביעה. אחת העובדות שחלתה לפני כחודשיים: "מפחדת להידבק שוב כי הבת שלי חולת אסתמה"

אחד מכל חמישה עובדים במרכז ההפצה של רשת הסופרמרקטים ראלפ'ס, בעיר קומפטון שבדרום מחוז לוס אנג'לס, אובחנו כחולי קורונה. כעת, העובדים מאיימים לתבוע את הרשת בטענה שלא סיפקה להם הגנה כלשהי מנגיף הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

על אף שמדובר במרכז הפצה של ראלפ'ס, רשתות נוספות השייכות לקרוג, למשל Food-4-Less, פועלות במקום.

אלישיה רמירז, אחת מעובדות מרכז ההפצה, סיפרה שיותר ממאה איש אובחנו כחולי קורונה, וזאת מתוך כ-500 עובדים. היא בעצמה אובחנה כחולת קורונה בחודש מאי האחרון, ולמרות שהיא נאלצה לשהות בבידוד במשך שבועיים, היא שבה למקום עבודתה. כעת, היא חוששת להידבק בשנית:

"אני אם חד הורית, ואני מאוד מפחדת להידבק בנגיף שוב. הפחד הכי גדול שלי נובע מכך שהבת שלי סובלת מאסטמה. מה יקרה אם שוב אהיה חולה ואדביק אותה? תודה לאל שהילדים שלי לא נדבקו בפעם הראשונה שחליתי", היא סיפרה לתקשורת המקומית.

כאמור, עובדי המקום מאיימים בתביעה, ועורך דין מטעם העובדים שיגר להנהלה מכתב, ובו הדרישה לבצע שיפורים בטיחותיים ובריאותיים במקום באופן מיידי: "הנגיף הזה מתפשט במרכז ההפצה כאש בשדה קוצים, וצריכים להתבצע שינויים רבים במקום כדי להגן על העובדים ועל הקהילה כולה", כתב עורך הדין, ג'ושוע בוקסר, שהוסיף כי בכוונתו להגיש תביעה במידה שהשינויים לא יתרחשו באופן מיידי.

כזכור, בחודש מאי האחרון פרסמנו כי לפחות שני עובדי הרשת מתו בעקבות הידבקות בנגיף, שבועות בודדים לאחר שדווח על התפרצות של הנגיף בסניף ראלפ'ס בהוליווד, בו עשרות עובדים אובחנו כחולי קורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE