הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשידור חי נחשפה העדות המצמררת והמזעזעת: "מקסוול אנסה אותי בין 20 ל-30 פעמים, ג'פרי אפשטיין הכניס אותי להיריון"
ג'יין דו הייתה נערת תיכון בת 14 כאשר גיליין מקסוול שמה את ידיה עליה והחלה לפתות אותה במתנות, עד מהרה החברות התפתחה למשהו שהינו הרבה מעבר לכך. עדותה המצמררת לגבי מעשי מקסוול ואשפטיין שודרה לפני דקות מספר, ומובאת לפניכם. אזהרה: הפרטים הבאים עשויים להיות מטרידים עבור חלק מקוראינו.

"זה החל כשהייתי בת 14", נזכרת מי שכיום הינה אישה בשנות ה-40 המוקדמות לחייה, שהייתה מעודדת יפהיפיה באחת מעיירות החוף של פלורידה שנפלה קורבן למעשי אונס של אפשטיין בהם גם גיליין מקסוול נטלה חלק פעיל על ידי החדרת עצמים לגופה. 

עכשיו בראיון בלעדי לערוץ פוקס ניוז, "ג'יין דו", בשמה האנונימי, המבקשת להגן על זהותה, מתארת מסכת התעללות שהחלה במדינה פלורידה בשנת 1991, ונמשכה כ-3 שנים.

"היא אנסה אותי, למעלה מ-20 - 30 פעמים, היא מרשעת בדיוק כמו אפשטיין... היא אנסית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בגיל 16 לאחר מסכת התעללות נכנסה הנערה להיריון על ידי אפשטיין ונאלצה לעבור הפלה, "לא הייתי עם אף גבר מלבדו, נאלצתי להרוג את הילד שלי, וזה השפיע עליי ועל משפחתי", אמרה מי שנוטלת כיום חלק בתביעה כנגד יורשי אפשטיין ומי שמבקשת להעיד גם בבית המשפט כנגד מקסוול.

"מקסוול ואפשטיין ביצעו בי אונס קבוצתי להעניש אותי על שסיפרתי על ההיריון לסבי וסבתי, הם סיממו אותי ולאחר מכן נהג עם אקדח הוריד אותי בחצר סבא וסבתא בעודי עירומה, נאמר לי כי בפעם הבאה לא אחזור בחיים", מתארת דו את אחד ממעשיי האונס שעברה.

"עזבתי את בית הספר, נאלצתי להתחבא, נעלמתי. מקסוול הבהירה שעליי לשתוק למען בטיחותי ושלום משפחתי".

דו אשר גדלה בפלורידה 'גוייסה' על ידי חברה שטענה כי אפשטיין ומקסוול יוכלו לסייע לה בפיתוח קריירת דוגמנות.

 

האחוזה בה נעצרה מקסוול אמש (צילום: NY POST)

 

מקסוול הייתה רוכשת לה תיקי לואי ויטון, ומתנות אחרות אך בשלב מסויים הדברים קיבלו תפנית נוראית כאשר מי שהייתה בזמנו בתולה החלה להתנסות באקטים מיניים עם מקסוול אשר החדירה לגופה אצבעות וצעצועים מיניים.

"בשלב זה אפשטיין התעצבן על שהמשכתי לדמם, בעוד היא מנסה לעזור שזה יהיה מספק ולא אדמם".

לטענתה מקסוול לא תמיד הייתה בחדר אך כאשר כן נכחה היה זה כדי ללמד אותה כיצד לספק את הפדופיל המורשע - אפשטיין.

עדותה של המתלוננת

"היא פחות או יותר אימנה אותי, עשי כך ועשי כך, כי ברגע שתהיי דוגמנית זה מה שיצפו ממך".

עורך הדין של מקסוול השיב לאישומים באומרו "אין תגובה".

אזרחית בריטניה שנעצרה אמש באחוזתה שבניו המפשייר ניצבת בפני 6 סעיפים שונים וצפויה לבלות לפחות כ-35 שנים מאחורי סורג ובריח.

"היא אדם רשע, אני לא חושבת שאפשטיין היה מסוגל לשים ידו על כל כך הרבה קורבנות בלעדיה, היא הרסה את שנותיי הטובות ביותר, הייתי נערה וצ'ירלידרית", אמרה מי שהודתה כי היא מוכנה לשתף פעולה ולהיות עדה כנגד ארוסתו לשעבר של אפשטיין.

"בהחלט שאהיה מוכנה להעיד, מגיע לה להיות איפה שהיא כיום, ושתישאר שם כל חייה. אני מקווה שעל ידי הווידוי שלי קורבנות נוספות יבואו להעיד".

עורך הדין ג'ורדן מרסון המייצג את המתלוננת ו-8 קורבנות נוספות של אפשטיין הגיש בחודש שעבר תביעה בבקשה לזכות בפיצויים מאחוזתו של המיליארדר היהודי שנמצא מת בתאו.

"אני מכיר את הלקוחה למעלה משנה, סיפורה מעולם לא השתנה. אנשים חשו מרומים כאשר אפשטיין התאבד בתאו והם לא קיבלו את ההזדמנות לשבת מולו בביהמ"ש ולתת למערכת הצדק לעשות את תפקידה. אנו מקווים כי הפעם הדברים יתנהלו אחרת".

דו מקווה כי מקסוול תגיע למשפט בלי תקרית הדומה לזו שאירעה לאפשטיין, אשר נמצא מת בתאו. כמו כן היא טוענת שלמקסוול יש קשרים חזקים וכי היא מהווה סיכון משמעותי לבריחה.

"יש לה קשרים רציניים, דרכונים מרובים, אני פשוט חשה שאם הייתה מקבלת את רצונה, היא הייתה מחוץ לכלא ואף אחד לא היה תופס אותה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE