הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לכוכבת הטניס סרינה וויליאמס יש שותפה חדשה למשחק
גם הכוכבים הכי גדולים צריכים לדאוג שהילדים שלהם לא יטפסו על הקירות בבידוד. למזלה של אלקסיס אולימפיה, אמא היא שחקנית טניס אגדית עם גישה בלתי מוגבלת למגרשי טניס

סרינה ובתה בת השנתיים וחצי הצטלמו בתלבושות טניס סגולות תואמות וזה פשוט מתוק מדי מכדי להכיל. אבל לא רק הלבוש זהה אלא גם הפוזות שבתמונות, נראה שאולימפיה לגמרי רואה את אמא כדמות לחיקוי. וויליאמס הייתה צריכה למצוא דרך להעסיק גם את עצמה, שכן היא לא השתתפה בתחרויות מאז פברואר. עם זאת, סרינה לא תצטרך לחכות עוד הרבה אם התחרויות יחזרו כמתוכנן בחודש אוגוסט. היא עצמה שחררה הודעה רשמית למעריצים בה היא מאשרת את השתתפותה ב- US Open.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך האינסטגרם של סרינה

 

האמהות הגיעה לחייה בגיל יחסית מאוחר בשנת 2017, אז הייתה בת 35. הלידה הייתה כמעט קטלנית עבורה בשל קרישי דם שהיו בתוך אחד העורקים בריאות שלה. לאחר הלידה אף נאבקה בדיכאון שגרם לה לפקפק ביכולת שלה להיות אמא טובה לבתה. בעזרת תקשורת ותמיכה מהמשפחה, החברים וכמובן מבן הזוג, הצליחה להתגבר על החששות, הפחדים ומצב הרוח הירוד ולהתחיל ליהנות מהאימהות.

 

סרינה ובעלה

 

זוהי אינה הפעם הראשונה שאלופת הטניס מתאימה בגדים עם אולימפיה, למעשה נראה לפי חשבון האינסטגרם של סרינה כי מדובר בעניין שבשגרה. אין לנו תלונות מאחר וזה תענוג לראות את התמונות המושלמות האלה. ביוני הצטלמו השתיים בשמלות תואמות של הדמות הראשית בסרט "היפה והחיה"- בל. האחות של סרינה, ונוס הגיבה בהומור על הפוסט- "אני אוהבת אותה כל כך!!!... אבל למה אמא גם בשמלת נסיכה???".

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Keeping busy

A post shared by Serena Williams (@serenawilliams) on

 

נראה שזמן האיכות של וויליאמס עם אולימפיה בהחלט עושה לה טוב, היא אמרה בראיון- "אני אוהבת לבלות כל כך הרבה זמן איתה, אבל זה מעניין, היא נוכחת בכל שיחת טלפון שיש לי, בכל פגישה. אני מרגישה שהיא סופגת חלק מזה אז היא הולכת להיות אשת עסקים ממש טובה כשכל זה יגמר".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Caption this (MUST SWIPE RIGHT)

A post shared by Serena Williams (@serenawilliams) on

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE