הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם המגיש הפופולרי ירוץ לנשיאות 2024?
טאקר קרלסון מנחה תכנית האקטואליה הפופולרית המשודרת בערוץ פוקס נמצא על הכוונת של הממסד הרפובליקני. יש המכתירים את הפרשן בעל הדוקטורט בהיסטוריה כממשיכו הטבעי של הנשיא

הרפובליקנים מביטים קדימה. ונראה כי יש להם כבר על הכוונת מועמד לנשיאות לבחירות 2024, שאמור להמשיך את המומנטום של תנועת "אמריקה לפני הכל" שהקים הנשיא.

על פי אתר פוליטיקו "אסטרטגים ופרשנים רפובליקנים ויועצים לשעבר של הנשיא טראמפ מדברים על מי שעלול להיות המנהיג הבא של תנועת טראמפ - כשרבים מאמינים שהוא עלול להיות המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית".

"כ-16 בכירים רפובליקנים רואיינו וטענו כי ישנו קונצנזוס הולך וגובר כי קרסון בן ה-51 עלול להיות מועמד מצוין במידה וירוץ. עם זאת רבים המכירים אותו היטב מביעים ספק על האם יהיה נכון לעזוב את תכנית הפריים-טיים שלו"

"הרשו לי לומר זאת כך: אם ביידן ינצח וטאקר יחליט לרוץ, הוא יהיה המועמד", אמר יועצו לשעבר של טראמפ סם נונברג, עם זאת נונברג בספק שקרלסון אשר נגעל מפוליטיקה ירצה לרוץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 קרלסון נהנה מכמות הצופים הגדולה ביותר של תכנית אקטואליה אי פעם בערוצי הכבלים האמריקנים על פי נתוני צפייה ששוחררו השבוע, כאשר גם ביוטיוב הוא נהנה מעשרות מליוני צפיות בשבוע.

חלק מהפופולריות שלו נובעת ממכונתו "לומר את האמת" לדמוקרטים ולרפובליקנים גם כן. דבר שרק מעטים מעמיתיו בתקשורת מוכנים לעשות.

ביום שני השבוע למשל תקף קרלסון את הסנטור הרפובליקני מייק בראון על תמיכתו בחוק שיאפשר לחשוף משפטית כוחות שיטור לתביעות אזרחיות.

כשבראון טען כי עליו לרצות את הסנאטור הדמוקרטי צ'אק שומר, קרלסון תקף "מי שולט בסנאט? אני חשבתי שהרפובליקנים שולטים בו. אז אתה מקבל הוראות מצ'אק שומר ואומר 'הוא עלול לבקר אותי ולכן אני חייב להעביר חוק שיהפוך זאת לקל יותר לתבוע שוטרים?'".

ריץ' לאורי, עורך מגזין הנשיונל ריוויו ובעל טור באתר פוליטיקו טוען כי "יש חלק נכבד במפלגה הרפובליקנית שמעוניין בהנהגה של קרלסון. אם יש לו שאיפות פוליטיות, יש לו פתח. יש לו עדת מעריצים ואינסטינקט בריא למחלוקות. בעידן של היום ניסיון פוליטי הוא דבר פחות הכרחי משהיה בעבר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE