הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-NFL ינגן את "ההמנון הלאומי השחור", בתחילת המשחקים בעונה הבאה
ליגת הספורט המובילה בארה"ב בדרך למספר שינויים משמעותיים לאחר מחאות ג'ורג' פלויד. הפעם נדמה כי הביקורת של השחקנים עשתה את שלה. "זה חשוב מאד לחנך את האוהדים ולהפוך לקול חשוב במניעה ובלחימה בגזענות"

ליגת הפוטבול האמריקנית ה-NFL מתכננת לנגן שיר הנחשב בעיני רבים כ"המנון הלאומי השחור", לפני משחקי השבוע הראשון של פתיחת העונה הבאה בחודש ספטמבר הקרוב, כך לפי דיווח של רשת ESPN.

"הרימו כל קול, ושירו", אשר לפי רבים נחשב להמנון השחור, ינוגן לפני המנון "הפסים והכוכבים" האמריקני במהלך הטקסים המקדימים של משחקי השבוע ה-1 של ה-NFL כך מסר מקור בכיר ל-ESPN.

בנוסף הליגה מתכננת דרכים נוספות בהן היא תכיר ב"קורבנות האלימות המשטרתית" באמריקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הליגה הראתה באחרונה מודעת הולכת וגוברת למה שהיא מכנה 'בעיית הגזענות הממסדית', והחליטה לפעול לצד איגוד השחקנים, בדרכים רבות שבהם היא תביע סולידרית למתרחש בחברה האמריקנית. חלק מהדרכים יכללו רישום שמות קורבנות אירועים אלימים על הקסדות, המדים, והמגנים של השחקנים.

בנוסף הליגה מתכננת להתחיל במפעל מיוחד ובו מספר פרוייקטים חינוכיים שמטרתם ללמד את הציבור הרחב על קורבנות האלימות המשטרתית.

כידוע שחקני ה-NFL בעיקר אלה האפרו-אמריקנים סירבו בעבר לעמוד לשירת ההמנון האמריקני במספר רב של משחקים, דבר שגרם למהומה ציבורית שגררה את התערבותו של הנשיא שקרא לליגה לנהוג עם שחקנים אלה בתקיפות ו"להעיף אותם מהמגרש".

הצעדים האנטי-פטריוטים הללו גררו גם הפסדים רבים ל-NFL שמספר הצופים בבית ירד בעקבות זאת בצורה דרסטית, וגם מספר הבאים לאצטדיונים החל יורד בהתאם.

המהלכים הללו עליהם הוכרז נועדו להראות "התחייבות אותנטית לציבור, לשחקנים ולמאמנים, ולגרום לכך שקולות שחקנים ימשיכו להישמע".

"זה חשוב מאד לחנך את האוהדים ולהפוך לקול חשוב במניעה ובלחימה בגזענות", נאמר בהודעת הדובר.

עוד הכריזו ב-NFL על תכנית בה יושקע סכום של כ-250 מיליון דולרים כדי להירתם למען מטרות של "צדק חברתי", במטרה להילחם "בגזענות המערכתית, ולתמוך במאבק הנמשך כנגד עוולות היסטוריות למולם עומדת האוכלוסייה האפרו אמריקנית".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE