הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן סת' רוגן מככב בסרט חדש מול סת' רוגן
לא מדובר בבדיחה ולא בטעות, בטריילר חדש עבור HBO של קומדיה בשם- "An American Pickle", נראה הכוכב בתפקיד מרתק במיוחד או שבעצם כדאי לומר שני תפקידים מרתקים

אולי הגיע הזמן שהשחקן הקומי הנפלא, סת' רוגן ישחק בסרט מול עצמו. הרי מה יכול להיות רע במנה כפולה שלו על גבי המסך. ב- 6 באוגוסט יצא סרט חדש בכיכובו בו הוא מגלם מהגר יהודי- פולני שמגיע לארצות הברית ובסוג של תאונת עבודה מוזרה הוא משתמר בתוך נוזל של מלפפון חמוץ במשך מאה שנה, עד שהוא מתעורר בימינו. התפקיד השני של רוגן הוא זה של בן, הנין של הרשל שמתגורר בברוקלין המודרנית. השניים מפתחים קשר בין- דורי משעשע, מלא בתקלות והפתעות וגם לא מעט רגעים מרגשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד האנשים המוכשרים בתעשייה

רוגן בת ה- 38 שיתף את הטריילר בדף הטוויטר שלו והוסיף תיאור משעשע- "מעשייה קלאסית על בחור שנופל למיכל של מלפפונים חמוצים, משתמר, ומתעורר 100 שנים אחר כך בעיר ניו-יורק של ימינו". אנחנו לא יודעים מה איתך סת', אבל אנחנו בחיים לא היינו מצליחים לחשוב על רעיון מטורף ומצחיק שכזה.

רוגן בתפקיד הרשל

 

הקומיקאי היהודי, בן להורים שהכירו בקיבוץ, כתב ושיחק באינספור סרטים וסדרות אייקוניים, ביניהם- הסרט "סופרבאד" אשר את תסריטו כתב כבר בגיל 14, בתול בן 40, פיינאפל אקספרס, מסיבת נקניקיות ועוד. גם חבריו למקצוע שליוו אותו לאורך השנים מביעים את ההתלהבות העצומה שלהם לקראת צאת הסרט. כריס פראט כוכב הסרט "שומרי הגלקסיה", כתב בדף הטוויטר שלו- "זה נראה אדיר", והשחקן דיל אובריאן ששיחק בסדרה "זאב צעיר" כתב- "אממ...זה נראה פ***נג מדהים".

 

תגובות נלהבות מהחברים

 

הסרט החדש הוא עיבוד של סדרת הסיפורים הקצרים- "Sell Out", שיצאה בניו- יורקר ב- 2013. הסדרה נכתבה על ידי סימון ריץ' שבין השאר כתב גם לתוכנית הטלוויזיה המצליחה- SNL וגם עבור חברת הסרטים- פיקסאר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE