הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוסיקה היא החיים! האלבום החדש של להקת HAIM מזנק למקום ה-1
שלושת האחיות אסתי, דניאל ואלונה חיים הוציאו את אלבומם השלישי ב- 26.6 השנה והוא עושה גלים במדרגים השונים ואף זינק לראש רשימת המצעדים בבריטניה

האחיות חיים נולדו למשפחה מוסיקלית, כאשר אבא מוטי (ישראלי במקור) היה מתופף. ההורים הנחילו לאחיות את האהבה למוסיקה ואף הקימו איתן כאשר היו ילדות, להקת קאברים איתה הופיעו באירועי צדקה. האחיות הגדולות דניאל ואסתי התחילו את דרכן בלהקה בשם "וואלי גירלס", בה ניגנו בבס ובגיטרה. הלהקה זכתה להצלחה בקרב מתבגרים ואף הופיעה בטקס פרסי בחירת הילדים בשנת 2005 לצד אמנים מוכרים אחרים. דניאל הפכה לגיטריסטית מוערכת לאחר סיום לימודיה בתיכון והיא זכתה לנגון בסיבוב ההופעות של סולן להקת הסטרוקס- ג'וליאן קזבלנקס בשנת 2009. עם זאת, ב- 2010 החליטה לוותר על הקריירה כגיטריסטית על מנת להקים להקה יחד עם אחיותיה. זו בהחלט הייתה החלטה טובה גם בשבילה וגם בשבילנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עטיפת האלבום החדש

 

אלבום הבכורה של השלישייה- Days Are Gone, יצא בשנת 2013 וזכה להצלחה גדולה בקרב הקהל והמבקרים. האחיות סיקרנו מאוד את התקשורת בשל הנוכחות המיוחדת שלהן. לרוב אלבומים שניים נוטים ליפול מההצלחה של האלבום הראשון, ובמידה כך היה עבור הלהקה. אלבומן השני- Something To Tell You, היווה שילוב בין מוסיקת פופ למוסיקת אר אנד בי. המוסיקה באלבום הייתה נהדרת אך היא הייתה מעט דומה לזו שהייתה באלבום הראשון ולכן לא זכתה להרבה תשומת לב מצד הקהל. 

כנראה שהופקו לקחים מהאלבום האחרון שכן האלבום החדש בשם- Women In Music Pt. III, הוא עולם חדש לגמרי שמחזיר את הבנות היישר למרכז אור הזרקורים. זוהי הפעם השנייה שאלבום של הלהקה מגיע למקום הראשון, בפעם הקודמת היה זה עם אלבומן הראשון בשנת 2013. על ההכרזה על הצלחת האלבום אמרה הלהקה- "בריטניה תמיד תמכה בנו ולנצח נהיה אסירות תודה. הלוואי שהיינו יכולות לחגוג איתכם, אבל אנחנו מרגישות את האהבה שלכם כל הדרך עד לכאן בלוס אנג'לס".

 

מהאלבום הראשון של הלהקה

 

כל המוסיקה באלבום נכתבה על ידי שלוש האחיות ונראה כי הן חושפות הרבה יותר בחומרים החדשים. הניסיון שרכשו משני האלבומים הקודמים נתן להן את החופש לכתוב בלי מעצורים ובלי הגדרות מגבילות. ישנו הרבה שילוב של אלמנטים אלקטרוניים באלבום לעומת הקודמים ובכלל ישנה זליגה לעבר מגוון ז'אנרים בין השירים. אפשר לשמוע השפעות של רוק, קאנטרי, פולק, אר אנד בי ופופ הנפרשות לאורך 17 השירים שבאלבום.

כמו הרבה השקות ופרמיירות בעולם התרבות השנה, גם האלבום הזה לא יצא בתאריך המתוכנן. במקור הוא היה אמור לצאת ב- 24 באפריל, אך כמובן שההשקה נדחתה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. עם זאת לפני שהאלבום המלא היה זמין, "חיים" שחררו סינגלים בודדים.

 

עובדות מדהים יחד

כאמור, החומרים החדשים של הלהקה זכו לביקורות נלהבות במיוחד. פיטץ' פורק הכריזו שהאלבום הוא- "לחלוטין הכי טוב שלהן. אינטימי, רב- ממדי ובעל מנעד רחב, כתיבת השירים זוהרת עם אישיות וסקרנות נהדרת למלודיה וסגנון". במגזין הרולינג סטון נכתב- "האלבום הכי חזק והכי חכם שלהן עד כה".

אלונה סיפרה בראיון "אנחנו באמת חופרות עמוק באלבום הזה, יש הרבה דברים שאף פעם לא דיברנו עליהם בשירים בעבר". השירים נוגעים במים העמוקים יותר של אגם הרגשות האנושי כמו אבל, דיכאון ומערכות יחסים קשות. משהו בחשיפה האמיצה הזו גורם למוסיקה להתחבר אלייך באופן אוטומטי כמעט. את האלבום אפשר לשמוע בספוטיפיי, ביוטיוב ובאפל מיוזיק.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE