הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: האישה הלבנה התנצלה, ואז שלפה את האקדח בחניון צ'יפוטלה
המתיחות הבין-גזעית בארה"ב מחמירה. תיעוד מטריד שצולם במדינת מישיגן מראה רגעים דרמטיים שבהם מה שנראה כעימות מזויין בין צמד נשים על רקע האשמות בגזענות

אישה לבנה שלפה אקדח על אם ובתה האפרו-אמריקניות במהלך ויכוח שהתלהט למול עיני המצלמות מחוץ לחניון של מסעדת צ'יפוטלה שבלייק אוריון מישיגן וזאת לאחר שהאישה השחורה הכתה על שמשת הרכב האחורית שלה.

האישה שלבשה טי-שירט שחור נראית בסרטון שולפת אקדח על האם טקיילה היל ועל בתה בשלב מסוים.

מוקדם יותר, מה שהחל כויכוח בשל העובדה שהאישה הלבנה ככל הנראה לא זזה מהדרך של הבת בת ה-15 שבאה להיכנס לצ'יפוטלה הסלים עד מהרה.

"לפני שנכנסתי לתוך צ'יפוטלה האישה הזו יצאה, זזתי מדרכה שתוכל לצאת, היא נתקלה בי ואמרתי, 'סליחה לך'. ואז היא החלה לקלל ואמרה שחדרתי למרחב הפרטי שלה".

הנערה עד מהרה קראה לאימה, "הלכתי לאישה שצעקה על הבת שלי", אמרה היל, "היא לא ראתה אותי עם הגב אליה, אך היא הייתה בתוך פניה של בתי". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשלב זה יצא בן זוגה של האישה הלבנה אשר שמה לא פורסם, מהרכב וניסה להרגיע את המצב. במקביל האם והבת תבעו התנצלות מהאישה, "את מאד גזענית ובורה", אמרה הנערה, בעוד האישה הלבנה אומרת כי "אינך יכולה פשוט להסתובב ולקרוא ללבנים גזענים".

"מדוע נתקלת בה? מדוע לא אמרת סליחה?" שאלה האם. בשלב זה החליטה האישה הלבנה להתנצל ואמרה "אנשים לבנים אינם גזענים. אכפת לי מכם. ואני מתנצלת אם התקרית גרמה למישהו להרגיש כך. אף אחד לא גזען כאן" אמרה וסגרה את החלון.

בשלב זה קפצה האישה השחורה מאחורי רכבה של האישה הלבנה (לא ברור מדוע) והכתה בשמשת הרכב שכן לטענתה היא חשבה "שהרכב יפגע בי, אם כי לא ברור מדוע ראתה צורך שוב להתקרב לרכבה של האישה ולעמוד מאחורי הרכב.

בשלב זה נשלף האקדח על היל ועל בתה שאחת מהן צועקת "יש לה אקדח!", בעוד האישה הלבנה אומרת "תתרחקי מיד מהרכב שלי!".

 

המשטרה המקומית דיווחה כי אכן האירוע דווח, אך מכיוון שבמישיגן מותר לשאת נשק, ורכושה של האישה הלבנה אכן הותקף, קשה לראות אם אכן יוגש איזשהו כתב אישום נגדה.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE