הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט מכריז- "אני מתמודד לנשיאות ארצות הברית"
ה-4 ביולי הביא עימו הכרזה היסטורית. הראפר בין ה-43 הודיע על החלטתו בחשבון הטוויטר שלו. האם קים קרדשיאן עומדת להיות הגברת הראשונה של הבית הלבן?

זוהי ממש לא הפעם הראשונה שהאומן מצהיר על כוונותיו להיכנס לפוליטיקה. כבר בשנת 2015 הודיע לקהל והצופים בטקס ה- VMAs של MTV שהוא מתכנן לקחת חלק במרוץ לנשיאות בשנת 2020. הפעם השנייה שהתייחס לנושא הייתה בשנת 2018, כאשר התעוררה הרבה ביקורת אודות תמיכתו הפומבית בדונלד טראמפ. אז, דווקא הודיע שאין יותר בכוונתו להיכנס לתחום הפוליטיקה. קניה הגן על החלטתו לתמוך בטראמפ באותה תקופה כך- "עיני פקוחות עכשיו ואני מבין שהשתמשו בי כדי להפיץ מסרים שאני לא מאמין בהם. אני מרחיק את עצמי מפוליטיקה ולחלוטין מתמקד בלהיות יצרתי!!!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נשיא ארצות הברית הבא?

 

מאז קניה שינה את דעתו בנושא וצייץ אתמול את ההצהרה הבאה- "אנחנו חייבים להבין את ההבטחה של אמריקה באמצעות אמונה באלוהים, יש לאחד את החזון שלנו ולבנות את עתידנו, אני מתמודד לנשיאות ארצות הברית!", הוא סיים את הציוץ עם ההאשטג- "#2020Vision", אולי זו תהיה סיסמת הקמפיין שלו?

 

ווסט לצידו של טראמפ- מיהר להסיר את תמיכתו

 

טרם נרשמה תגובה אודות ההכרזה מצידה של אשתו של קניה- קים קרדשיאן מלבד שיתוף של הציוץ. גם לא נרשמה תגובה מצד שאר משפחת קרדשיאן וג'נר. אך כן הגיע תגובה מפתיע מצדו של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק שכתב "יש לך את תמיכתי המלאה".

 

 

לא ברור האם קניה באמת מתכונן לרוץ השנה, שכן בפעם האחרונה שדיבר על הנושא הוא נתן תמונה מעט שונה. בפסטיבל חדשנות בניו-יורק אמר- "כשאני אתמודד לנשיאות בשנת 2024 אנחנו ניצור כל כך הרבה מקומות עבודה! אני לא מתכוון לרוץ, אני מתכוון ללכת. כשאתם רואים כותרות שאומרות 'קניה מטורף'- אחד מכל שלושה אפרו-אמריקנים נמצאים בכלא וכל הסלבריטאים נמצאים בכלא גם, בגלל שהם לא יכולים להגיד שום דבר, אין להם דעה, הם כל כך מפוחדים!". רק ימים יגידו אילו מאמירותיו של ווסט נכונות, והאם ומתי אכן יתמודד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE