הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכוכבים החדשים של מגזין ווג- גם אתם יכולים להיות על השער
אתגר חדש סוחף את הרשת כולה תחת ההאשטג #VogueChallenge. משתמשים בפלטפורמות המדיה החברתית מציבים את תמונותיהם בעמוד השער של העיתון והתוצאות עוצרות נשימה. איך זה קשור למאבק "חיי שחורים חשובים"?

ווג הוא אחד ממגזיני האופנה והלייף סטייל הכי מפורסמים ומשפיעים בעולם. אנה וינטור, העורכת של ווג האמריקאי הפכה לדמות כמעט פולחנית שהשפיע רבות על עולם האופנה כולו ועל נגישות המגזין לקהל הרחב. באמצע מאי החלו משתמשים באפליקציית טיק- טוק לפרסם תמונות יצירתיות משלהם בתוך השער של המגזין. מלבד ההנאה היצירתית, נעשה שימוש באתגר גם על מנת להעלות למודעות את פועלם של יוצרים אפרו- אמריקאים, זאת בשל התחושה שהם אינם מקבלים מספיק חשיפה ויחס מצד תעשיית האופנה. כעת ניתן לראות את התמונות שמעלים המשתמשים גם באפליקציות טוויטר ואינסטגרם, בה השימוש בהאשטג נעשה כבר מעל 10,000 פעמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום: אנני לייבוביץ'

 

בתחילת השבוע נחשף מכתב שכתבה אנה וינטור לעובדים של המגזין בו היא מודה ש"ווג לא מצאה מספיק דרכים לרומם ולתת מקום לעורכים שחורים, כותבים, צלמים, מעצבים ויוצרים נוספים". למעשה, במשך 127 שנות פעילות, היה רק צלם שער אחד ועשרים ואחת נשים שהופיעו לבד על השער, שהיו אפרו- אמריקאים.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

JAMAICA JAMAICA JAMAICA ✨✨�� @voguemagazine @abihailmyrie @thestylefactorinc @lonijonesmakeup @sammoyshairartisrty #jamaica #fashion #voguechallenge

A post shared by WADE (@waderhoden) on

אחת מהתמונות שנבחרו על ידי המגזין

 

ווג לקחו על עצמם להעניק במה לאותם יוצרים אפרו-אמריקאים שלקחו חלק באתגר ושיתפו 10 תמונות נבחרות באתר האינטרנט הרשמי של המגזין. כמו כן ראיינו לאתר המגזין ארבעה משתתפים, כאשר אחת מהן אמרה "אנחנו צריכים פנים חדשות על השער כדי לאפשר ליותר מקומץ אנשים נבחרים להצליח". משתתף אחר אמר שלדעתו צריך לתת הזדמנויות למנעד רחב יותר של יוצרים לספר את סיפורם, "זה צריך להיות מובן שכל אחד מאתנו מוכשר בדרכו שלו ולכולנו יש את המסוגלות ליצור תוכן ברמה הגבוהה ביותר".

 

 

העורך הראשי של ווג בריטניה, אדוארד אנינפול אמר: "כשאני גולל בין כל היצירות, נדהמתי מכל היופי שמצאתי בכל הצורות והמידות, אשר מיוצגות על ידי כל הצבעים והאמונות. זה הראה לי שיש כל כך הרבה כשרון ויצירתיות בעולם אם רק תחפש אותם".

גם אמנים חזותיים לקחו חלק בעשייה באמצעות יצירת שערים מצוירים ותלת ממדיים, משהו שלרוב לא נראה על שערי המגזינים שקשורים באופנה. בינואר האחרון קיבלנו הצצה קטנה לאפשרות הזו כאשר יצא שער בווג איטליה שהציג סדרה של שערים מאוירים למען קידום שמירה על הסביבה. זהו פתרון נפלא לצמצום פליטת המזהמים והפסולת שנוצרים כתוצאה מהפקות אופנה מצולמות ובאותה עת להכניס לעולם האופנה אמנים מסוג חדש.

 

 

חלק מהאמנים בחרו להוסיף לכותר השער- "ווג" את הכיתוב "אפריקה". זהו מגזין שלמעשה אינו קיים עדיין. עם זאת התצוגה המרשימה של היוצרים כחלק מהאתגר מזרזת את האפשרות שאכן יצא מגזין ווג אפריקה לאוויר העולם בזמן הקרוב.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MY WORK IS FEATURED IN VOGUE.COM ! OH ! MY ! GOD ! @voguemagazine @jazz.janaee @jaimodelz CONGRATULATIONS AND THANK YOU BOTH FOR GIVING ME THE OPPORTUNITY TO WORK WITH YOU BOTH !

A post shared by Beatriz Valim (@beacasso) on

גם היוצרת הזו נבחרה לככב בווג

 

אם גם אתם רוצים להעלות תמונת שער משלכם לאוויר העולם? כל שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל את המונח ‘Vogue cover template’. לאחר שבחרתם את מסגרת השער המועדפת עליכם, כנסו לתוכנת עריכת תמונות והכניסו את התמונה שלכם על גבי השער. אל תשכחו להוסיף את ההאשטג #voguechallenge כדי לקחת חלק באתגר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE