הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בעדות הקורבן - מקסוול התייפחה מול השופט: "מדוע זה קורה? איך זה קורה? איך יכול להיות שזה קורה?"
"היום הזה עבורי היה אחד היפים בחיי. לא הפסקתי לחייך מאז, אני בוכה דמעות של אושר, אני פשוט חששה מרוממת על כך שהיא נמצאת איפה שהיא צריכה להיות, המרשעת הזו", מסרה וירג'יניה גופרה שאולצה לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו בביתה של גיליין מקסוול

וורג'יניה גופרה, אשר אולצה על ידי מקסוול לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו, טענה כי שמעה את הקריאות של אשת החברה הבריטית במהלך השימוע ביום חמישי שעות בודדות לאחר מעצרה. 

"שמעתי אישה בריטית קולנית מאד צועקת. 'מדוע זה קורה? איך זה קורה? איך יכול להיות שזה קורה?', ופשוט בוכה את העיניים שלה החוצה", מסרה גופרה לערוץ טלוויזיה אוסטרלי בעודה מחייכת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גופרה, אחת הקורבנות הקולניות של הפדופיל המורשע (הורשע בשנת 2006) ג'פרי אפשטיין, לא יכלה להסתיר את שמחתה על כך שמקסוול מאחורי סורג ובריח.

"היום הזה עבורי היה אחד היפים בחיי. לא הפסקתי לחייך מאז, אני בוכה דמעות של אושר, אני פשוט חשה מרוממת על כך שהיא נמצאת איפה שהיא צריכה להיות, המרשעת הזו".

כאמור מקסוול נחשדת כמי שגם ביצעה בעצמה מעשי אונס במספר נערות.

היא מתוארת על ידי גורפה כ"האישה הנרקסיסטית, הרשעית, והיהירה ביותר שהכרתי. עכשיו הורידו אותה מהכיסא הרם עליה היא יושבת, היא הרסה חיים של כל כך הרבה אנשים, והיא שייכת לבית הכלא".

 

 

 

כשנשאלה מה אמור לחוש עתה הנסיך אנדרו לאחר המעצר של מי שהכירה ביניהם, אמרה גופרה, "הוא צריך לחשוש מאד, כי לגליין לא אכפת לאף אחד מלבד גליין"

גופרה טוענת כי אולצה לקיים יחסי מין עם הנסיך אנדרו בשנת 2001 בעודה בת 17, ובעוד מספר הזדמנויות. הנסיך וארמון באקינגהאם דוחים בתוקף את הטענות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE