הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להיות בכושר מבלי לצאת מהבית
בין אם אתם חוששים ללכת לחדר הכושר בגלל מגפת הקורונה ובין אם אתם מעדיפים להתאמן בבית בכלל, תוכלו לעשות זאת בלי שום בעיה בעזרת סרטונים ביוטיוב. ההיצע עצום כך שתוכלו לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם. הנה המומלצים שלנו

חדרי כושר נפתחים לאיטם, אך לא יהיה זה מופרך לחשוש לגבי החזרה אליהם בשל הסיכון להידבקות בווירוס הקורונה. יש אופציה אחרת, אפשר להתאמן בבית בקלות בעזרת לחיצת כפתור פשוטה. הנה כל ערוצי היוטיוב שמציעים לכם סוגי אימונים שונים וברמות קושי מגוונות:

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

Yoga with Adrienne

המורה החדשה שלכם ליוגה היא בחורה מתוקה מטקסס. בערוץ שלה תוכלו למצוא כמות אסטרונומית של שיעורים לכל צורך וכל שלב בלימוד. תוכלו לבחור את זמן האימון שתרצו לעשות בין אם מדובר ב- 10 דקות או שעה, תוכלו גם לבחור את מטרת השיעור- האם אתם רוצים להפיג מתח, לשלב מדיטציה או יוגה לנשים בהריון. קולה המרגיע של אדריאן והכלב החמוד שלה שעושה הופעות אורח באימונים גרם כבר לכמעט 8 מיליון איש לעקוב אחריה.

 

 

Chloe Ting

 

אל תתנו לגזרת הפטיט של הגברת לעבוד עליכם, האישה הזו היא מכונת כושר משומנת היטב. טינג מפורסמת בעיקר בשל האתגרים החינמיים שהיא מפרסמת, באתר שלה תמצאו את כל התוכניות מחולקות בדיוק לפי ימים ואילו סרטונים צריך לעשות בכל יום. האתגר הכי מפורסם שלה עד היום הוא אתגר ה- שרירי בטן בשבועיים, לפי כל הסרטונים שמעלים המשתמשים ביוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק נראה שזה בהחלט עושה את העבודה. אם אתם רוצים להזיע כמו שצריך, זה הערוץ בשבילכם.

 

 


Blogilates

זהו אחד מערוצי הכושר הוותיקים ביותר ביוטיוב, והוא עדיין רלוונטי ותוסס. השיטה אותה היא מלמדת בעיקר נקראת- פופ פילאטיס. זהו אימון לכל הגוף המשלב תרגילי סיבולת לב- ריאה, כוח וגמישות לצד המאפיינים הקלאסית של פילאטיס מזרן. גם כאן תוכלו למצוא מנעד רחב של אימונים כאשר הם ברובם ללא אביזרים כלל ומסתמכים על משקל גוף בלבד. את כל האימונים מעבירה קאסי הו בחיוך ואנרגיה חיובית.

 

 

The Fitness Marshall

אוהבים לרקוד? מעולה! רוצים להיות בכושר? מדהים! בערוץ הזה תרקדו את דרככם לחיים בריאים יותר. כל אחד מהאימונים הוא באורך של שיר מלא עם המוזיקה הכי חמה של הרגע. יש גם פלייליסט מיוחד לאימון עם הילדים. אין דרך יותר כיפית מזו להתאמן. את השיעורים מעבר כיילב מרשל עם המון הומור נהדר שירים לכם את מצב הרוח למחוזות חדשים.

 

 

Popsugar Fitness

כל שיעורי הסטודיו שאתם רק יכולים לחלום עליהם ממתינים לכם בערוץ הזה כמו אימוני קרדיו, שיעורי היפ- הופ, קיקבוקסינג ופילאטיס. את השיעורים מעבירים מורים מקצועיים שונים באווירה שקצת מזכירה את אימוני הטלוויזיה המפורסמים של שנות ה- 80, אך האימונים עצמם הם הכי עדכניים שיש.

 

 

Fitness Blender

הערוץ הזה הוקם על ידי הזוג דניאל וקלי ויש בו יותר מ- 600 אימונים באורך מלא, כל מה שצריך הוא להפעיל את הסרטון ולהתחיל להתאמן. ישנם גם אימונים עם משקולות למי שיש לו בבית את הציוד המתאים אך גם המון אימונים על משקל גוף בלבד. השיעורים מצולמים בצורה פשוטה כך שקל לעקוב אחר התרגילים השונים.

 

 

MadFit

האימונים בערוץ הזה גם הם מתבססים על שירים עכשוויים ומוכרים אך אלה אינם אימוני ריקוד אלא אימוני חיטוב. השירים המוכרים גורמים לאימון להיות הרבה יותר מהנה וזה יכול להיות מצוין למי שרק מתחיל להתאמן ורוצה עוד קצת מוטיבציה לעשות את הצעד הראשון. בערוץ קיימים גם שיעורים המתאימים ספציפית למי שמתגורר בבניין דירות כדי להפחית רעש שעלול להפריע לשכנים.

 

 

HASFit

למי שמעוניין בהדרכה לאימונים המשלבים משקולות, הערוץ הזה יסייע לכם לעבוד איתם גם בבית. תמצאו מעל ל- 1,000 סרטונים באורך מלא כאשר חלקם מכוונים לאימון גוף מלא וחלקם מתמקדים בקבוצות שרירים ספציפיות. ישנם אפילו פלייליסטים לנשים בהריון.

 

 

Walk at Home by Leslie Sansone

הערוץ הזה מציע אימוני הליכה מבלי שתצטרכו לצאת מהבית כלל. סוג זה של שיעורים מתאים גם לגילאים יותר מבוגרים מאחר והם אינם אינטנסיביים אך עדיין מפעילים את הגוף. יש אימונים במגוון "מרחקים" וזמנים שתוכלו לבחור בהתאמה לרמת הכושר שלכם.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE