הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחיצת יד ועד בילוי במועדון - פורסם מדרג סיכון ההדבקות מהנמוך לגבוה
מה יותר מסוכן, אי עטיית מסיכה או בילוי במועדון? לחיצת יד או בילוי בפאב? קמפינג או ביקור במוזיאון? ריצה בפארק או השתתפות בחתונה? מסיבת יום הולדת בגן או משחק בגן שעשועים?


משרד הבריאות הישראלי מפרסם ביום ב' ה-6 ליוני, 9 מדרגות סיכון מהקל אל הכבד של פעילויות ציבוריות הסתברות להדבקות בקורונה במהלך פעילויות חברתיות. 9 המדרגות עצמן מוחלקות לקבוצות של שלוש רמות סיכון שונות: "נמוכה יותר", "בינונית" וגבוהה", כשגם בתוכן ישנו מדרג פנימי מהסיכון הקל יותר לכבד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הסיכון הגבוה ביותר, ע"פ משרד הבריאות

בדרגת הסיכון הנמוכה ביותר יחסית ביותר מצויים פעילויות פיזיות בחוץ כגון למשל ריצה או קבלת משלוחי אוכל.
בדרגה השניה של רמת סיכון נמוך, מצוי משחק ילדים (גדולים) משותף, שימוש בשירותים בבית אחר,  תדלוק בתחנת דלק, קמפינג וביקור במוזיאון.

ברמת הסיכון הגבוהות ניתן למצוא בדרגה המעט קלה יותר (ו-7 בכלל הדרגות), לחיצת יד או חיבוק, השתתפות בחתונה, אי חבישת מסיכה, אכילה במזנון או משחק ילדים רנדומלי במגרש שעשועים.
בדרגה הכמעט גבוהה ביותר, מבין רמת הסיכון הגבוהות (ו-8 בכלל הדרגות) ניתן למצוא: השתתפות בהופעה מוסיקלית במקום סגור או הצגה, ביקור בבית כנסת- כנסיה או מסגד, בילוי בפאב כולל ישיבה בפנים, בילוי במסיבה הכוללת ישיבה בפנים.
הפעילות החברתית המסוכנת ביותר והגבוהה ביותר ברמת הסיכון (9 בכלל הדרגות) ע"פ משרד הבריאות היא שהייה במועדון לילה.


סיכון יחסית נמוך


ברמת הסיכון הבינוניות, במדרג הנמוך יותר(ו-4 בכללי), רחצה בבריכה ציבורית, בילוי בקניון, שימוש בשירותים ציבוריים, פיקניק או "על האש" מחוץ לבית ושהיה בבית מלון.
ברמת הסיכון הבינוני, במדרג הבינוני (ו-5 בכללי) צוין כי ביקור בקולנוע או מופע, ביקור בקייטנה או בית הספר, בילוי בקזינו,
עבודה בשמרד משותף, ביקור במספרה, ומשחק מקרי מגרש משחקים.
ברמת הסיכון הבינוניות, במדרג הגבוה יחסית(ו-6 בכללי) צוינה טיסה במטוס נוסעים, אכילה במסעדה, נסיעה באוטובוס או רכבת, התעמלות בחדר כושר, באולינג, ביקור קרוב משפחה מבוגר ומשחק כדורסל.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE