הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאמא מיה! כריס אוונס ולילי ג'יימס מציגים רומן חדש
שני השחקנים יצאו לדייט בלונדון, בשבת בערב. הם נצפו כשהם יושבים ושותים במועדון אקסקלוסיבי ואחר כך אפילו חלקו מונית. אחר כך הגיעו למלון בו שהה אוונס ביחד, אך נכנסו בנפרד. לא הצלחתם לעבוד עלינו

כוכבת הסרט "מאמא מיה 2" יצאה בדצמבר האחרון ממערכת יחסים עם השחקן הבריטי מאט סמית', שנודע בשל תפקידיו בתוכניות "דוקטור הו" ו- "הכתר". השניים היו בזוגיות במשך זמן לא מבוטל של חמש שנים. עם זאת היו דיווחים שלילי ומאט נפגשו שוב במרץ ואף בילו זמן יחד במהלך הסגר. נראה שזה היה אך ורק חלק מפרידה ידידותית ולא קאמבק זוגי. עכשיו מגיע ההוכחה לרווקותה של לילי, היא יוצאת עם "קפטן אמריקה" בכבודו ובעצמו- כריס אוונס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לילי ג'יימס וכריס אוונס- זוג יפה

 

חיי האהבה של אוונס נשמרו עד כה הרחק מעין הציבור מאז שנפרד מבת זוגו הקודמת, השחקנית ג'ני סלייט ששיחקה לצידו בסרט "חשבון פשוט". השניים היו יחד לסירוגין, הם נפרדו לראשונה בשנת 2017 אחרי שנה בלבד, אך חזרו אחרי זמן קצר האחת לזרועות השני. הסיבוב השני לא החזיק זמן רב והוא הסתיים במרץ של שנת 2018.

 

כריס עם בת הזוג לשעב

 

בראיון שנתן להוליווד ריפורטר סיפר כריס- "תמיד הייתי בחור עצמאי כל חיי. לצאת לקמפינג לבד זו אחת הפעילויות המועדפות עלי. מאוד הייתי רוצה להיות עם מישהי שיש לה את העניינים שלה, אם אני עם מישהי שסוג של מאמצת את החיים שלי, זה יכול להיות מעט מחניק".

 

לילי והאקס

 

לילי וכריס בהחלט השקיעו לקראת המפגש שלהם, היא נראתה נפלא בשמלה אדומה ומעיל טרנץ' שחור ואילו הוא נראה נאה בג'קט מחוייט. לא בטוח אם מדובר במשהו רציני או דווקא בקשר לא מחייב שכן ג'יימס יצאה ממערכת יחסים מאוד רצינית לא כל כך מזמן. נכון לעכשיו לא התקבלה תגובה בנוגע לסטטוס של מערכת היחסים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE