הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמרת ליזו במסר חריף לאיש שזרק אותה מבית הנופש ששהתה בו
מי שמכיר את הכוכבת יודע שמדובר בכוח בלתי ניתן לעצירה והיא נוהגת לומר לעולם את מה שעולה על דעתה. בעת שהייתה עם שש חברות בחופשה, היא נתקלה ביחס מחפיר מבעל המקום. למזלנו היא מספרת הכל מבלי לחסוך בפרטים

ביום ראשון שיתפה זוכת הגראמי פוסט בעמוד האינסטגרם שלה עם מסר ישיר לאדם שלטענתה העיף אותה ואת פמליית החברות שלה מבית הנופש בו הן שהו, שלושה ימים לפני הזמן. מתחת לסרטון שלה כשהיא רוקדת, כתבה- " זה מוקדש לאיש שהעיף אותי אתמול, שלושה ימים יותר מוקדם מחופשה של שבעה ימים. זה בגלל שצחקת על איך שאני רוקדת ועל זה שהשתמשת בתצלום אינסטגרם שלי ושל ששת חברותי השחורות כדי לטעון שאנחנו יכולות 'לפגוע בך' ולאיים שתקרא למשטרה". אחר כך המשיכה וכתבה- "אני יודעת שאתה צופה בדף שלי, אז רק רציתי שתדע שאתה לא יכול למנוע מאיתנו לזהור. תודה שסילקת אותנו כי הבית הזה יותר שווה בכל מקרה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליזו- שגרירה נלהבת של אהבה עצמית

 

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה זוכת הגראמי נתקלת בגזענות. לאור המאבק למען זכויות שחורים, ליזו שיתפה במאי האחרון סרטון בו היא נראית על סף דמעות- " ניסיתי להישאר מאופקת כל הזמן הזה. אני ממש עובדת על זה כל הזמן האחרון. תנו לי רגע לאסוף את עצמי. לא קשה לראות את זה. האנשים שלא רואים את זה, לא רוצים לראות את זה. אין לי יותר שום סימפטיה לאנשים שלא רואים את זה. האנשים השחורים עייפים. אנחנו כל כך עייפים".

 

פוסט שהעלתה הזמרת מהחופשה

 

במהלך החופשה שלה עד לרגע הדרמה, שיתפה סרטונים בהם רואים אותה ואת חברותיה נהנות מהחיים ומבלות את הזמן בנעימים. באחד הפוסטים הדגישה שטרם הנסיעה נמצאו כל המשתתפות בבדיקה כי הן אינן נשאיות של וירוס הקורונה. אחר כך הזכירה לעוקבים שלה להמשיך להיות זהירים וללבוש מסכות. מצער לשמוע שהיא הייתה צריכה לספוג יחס גזעני ומזלזל ואנחנו שמחים בשבילה שמצאה מקום טוב יותר לנפוש בו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE