הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעלה לשעבר של גוון סטפאני מתבייש בנישואים שלהם
גאווין רוסדייל, סולן להקת בוש סיפר בראיון חושפני לעיתון הגארדיאן על המבוכה הרבה שנגרמה לו מהדרך בה הסתיימה הזוגיות שלהם וחשף את הכאב הרב שנגרם לו לאחר מכן

הסולנית לשעבר של להקת נו דאוט נמצאת בזוגיות מתוקה להפליא עם זמר הקאנטרי בלייק שלטון. השניים הכירו בעת שעבדו כשופטים בתוכנית הראליטי דה ווייס. לפני שהכירו הייתה גוון נשואה לרוסדייל במשך 14 שנים. הנישואים התפרקו לאחר שנודע כי הוא בגד בה עם האומנת של ילדיהם המשותפים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גאווין וגוון כשעוד היו נשואים

 

אמנם עברו כבר ארבע שנים מאז הפרידה המתוקשרת, אך הזמר עדיין ממשיך להעלות את הנושא בראיונות. כשנשאל מה היה הרגע הכי מביך בחייו, השיב: "הדרך הגסה והמגעילה בה הנישואים שלי התפוררו".

זו לא הייתה הפעם הראשונה בה המוזיקאי חשף את רגשותיו בנושא. בראיון אחר סיפר על הגירושים: "זה היה לגמרי ההפך ממה שרציתי, אבל הנה אנחנו. חוץ מהמוות אני חושב שגירושים זה אחד מהדברים הכי קשים וכואבים שאפשר לעבור".

כיום השניים נמצאים בקשר רק בשל ההורות המשותפת של שלושת ילדיהם- קינגסטון, זומה ואפולו. לרוסדייל יש בת נוספת מלפני כן, הדוגמנית הבריטית בת ה- 31- דייזי לואו. כשנשאל מה היה הרגע הכי שמח בחייו אמר: "בשנה שעברה כשכל הילדים שלי- דייזי, זומה, קינגסטון ואפולו- היו אצלי לכבוד יום ההולדת שלי. זה היה קסום".

 

בלייק וגוון- אוהבים להשוויץ בזוגיות שלהם

 

הפרידה המכוערת השאירה גם את גוון עם תחושות קשות. ב- 2016 סיפרה למגזין גלאמור: "אני לא חושבת שתדברו עם אדם שלא הצליח להחזיק נישואים שלא ירגיש ככה. הכוונה בלהיות נשואים זה הנדר, לא? אתה רוצה להשקיע כל מה שאתה יכול כדי לגרום לזה להצליח". בראיון אחר סיפרה למגזין הארפר'ז בזאר על הבגידה של גאווין: "זו הייתה התחלה של גיהינום...שישה, שבעה, שמונה חודשים של עינוי, לנסות לחשוף את הסוד הגדול".

נראה כי סטפאני נמצאת במקום הרבה יותר בריא ושקט עם בן זוגה החדש. לכבוד יום האב העלתה פוסט לכבודו באינסטגרם וכתבה: "יום האב שמח בלייק שלטון, תודה שאתה עוזר לי לגדל את הבנים שלי!!". לצד הברכה היא צירפה מספר תמונות של הזמר עם ילדיה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

happy father’s day @blakeshelton thank u for helping me raise these boys!! #weloveyou! G❤️K❤️Z❤️A gx

A post shared by Gwen Stefani (@gwenstefani) on

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE