הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר לכתו של כוכב ברודווי ניק קורדרו בעקבות נגיף הקורונה- עולם התאטרון נפרד
המועמד לפרס טוני, ניק קורדו נאבק במחלה במשך שלושה חודשים לפני שגופו נכנע לסיבוכים שאירעו. הוא השאיר אחריו אישה ובן. עולם הבידור והמעריצים המומים על לכתו בגיל כה צעיר

קורדרו חלה בתחילת חודש מרץ. אשתו סיפרה שהאבחנה אודות הנגיף הגיע רק כחודש לאחר מכן, לפני כן חשבו הרופאים כי מדובר בדלקת ריאות חריפה בלבד. הוא היה בן 41 במותו. הוא נולד באונטריו קנדה והחל לעסוק בתאטרון בגיל צעיר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניק קורדרו

 

הוא נולד באונטריו, קנדה. באתר Playbill שמוקדש למחזות ברודווי חלקו כבוד לשחקן על ידי זיכרון של כל התפקידים המצוינים ששיחק. את הקריירה שלו התחיל בהפקת אוף-ברודווי בשם- The Toxic Avenger. אחר כך המשיך לתפקיד במחזמר- Rock of Ages הן על במות ברודווי והן בסיבוב הופעות. בשנת 2014 הופיע במחזמר שכתב וודי אלן בשם- Bullets Over Broadway, בו שיחק את תפקידו של צ'יץ'- גנגסטר שאוהב ריקודי סטפס ותאטרון. התפקיד זיכה אותו במועמדות לפרס טוני. בביקורת שהתפרסמה בניו- יורק טיימס נכתב: "מר קורדרו לעולם לא מגזים בשביל אפקט, אפילו כשהוא מוביל קטע ריקוד רצחני...אבל איכשהו הבריון האלים הזה והשחקן שמגלם אותו, יוצא דופן באמינות שובת הלב שלו יותר מכל אחד אחר".

ב- 2016 כיכב לצד זוכת הטוני- ג'סי מולר, במחזמר- Waitress שזכה להצלחה מסחררת. קורדרו הצליח להביא אנושיות ועומק לתפקיד המאתגר של ארל- בעלה המתעלל של המלצרית, ג'נה. בהמשך עזב את המחזמר לטובת יצירת תפקיד ראשי מאפס, במחזמר- A Bronx Tale. עבור התפקיד הזה זכה בעוד מועמדות, אך הפעם לפרס הדסק בעבור הופעה יוצאת דופן של שחקן במחזמר.

 

בפרימיירה בלוס אנג'לס

 

ב- 2018 שיחק בעוד מחזמר שובר קופות- "חנות קטנה ומטריפה" או באנגלית- Little shop of horrors. השחקן גילם את תפקידו של רופא השיניים הסדיסטי אורין סקריבלו לצד מספר כוכבי ברודווי נוספים. זו הייתה ההצגה האחרונה שלו בניו- יורק, אחר כך עבר עם אשתו להתגורר לוס אנג'לס. במקום החדש חזר למקורות וכיכב בהפקה מחודשת של המחזמר- Rock of Ages. ההצגה הפסיקה לפעול במרץ בשל התפרצות וירוס הקורונה. פועלו של ניק לא היה מוגבל אך ורק לבמות, הוא הופיע בסדרה "חוק וסדר", בסדרה "Blue bloods" ובמספר סרטים.

 

עם זאק בראף- ביקש שישמור על משפחתו

 

חברו הטוב ביותר- זאק בראף שכיכב בסדרה "סקראבס" ספד לו בפוסט באינסטגרם: "בכנות מעולם לא הכרתי אדם אדיב יותר. אבל לקורונה לא אכפת מטוהר הנשמה שלך, או טוב ליבך". אחר כך שיתף מה היה הדבר האחרון שכתב לו קורדרו: "הדבר האחרון שהוא אי פעם שלח לי היה בקשה לשמור על אשתו ובנו בן השנה. אני נשבע שהם לעולם יזדקקו לשום דבר. אני כל כך אסיר תודה שזכיתי לכך שניק קורדרו יהיה חלק מחיי. נוח בשלום".

 

ניק עם אשתו אמנדה

 

הבשורה על מותו הגיע מאשתו, כך ספדה לו: "אלוהים קיבל מלאך נוסף בגן עדן עכשיו. בעלי היקר נפטר היום בבוקר. הוא היה מוקף באהבה על ידי משפחתו בתפילה ובשירה עד שהוא עזב בעדינות את העולם", אחר כך הוסיפה- "ניק היה אור בהיר. הוא היה חבר של כולם, אהב להקשיב, לעזור ובייחוד לדבר. הוא היה שחקן מדהים ומוזיקאי. הוא אהב את משפחתו ואהב להיות אב ובעל. אלביס ואני נתגעגע אליו בכל דבר שנעשה, בכל יום". השניים נישאו בשנת 2017 ובשנה שעברה נולד בנם. מעריצים בכל העולם, כמו גם כל עולם התאטרון אותו חי ונשם, מבכים את לכתו של כוכב ברודווי ותומכים במשפחה מרחוק.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

God has another angel in heaven now. My darling husband passed away this morning. He was surrounded in love by his family, singing and praying as he gently left this earth. ⠀ I am in disbelief and hurting everywhere. My heart is broken as I cannot imagine our lives without him. Nick was such a bright light. He was everyone’s friend, loved to listen, help and especially talk. He was an incredible actor and musician. He loved his family and loved being a father and husband. Elvis and I will miss him in everything we do, everyday. ⠀ To Nicks extraordinary doctor, Dr. David Ng, you were my positive doctor! There are not many doctors like you. Kind, smart, compassionate, assertive and always eager to listen to my crazy ideas or call yet another doctor for me for a second opinion. You’re a diamond in the rough. ⠀ ⠀ I cannot begin to thank everyone enough for the outpour of love , support and help we’ve received these last 95 days. You have no idea how much you lifted my spirits at 3pm everyday as the world sang Nicks song, Live Your Life. We sang it to him today, holding his hands. As I sang the last line to him, “they’ll give you hell but don’t you light them kill your light not without a fight. Live your life,” I smiled because he definitely put up a fight. I will love you forever and always my sweet man. ❤️

A post shared by AK! ⭐️ (@amandakloots) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE