הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכבסת הכספים של אפשטיין נחשפת: הבנק הגרמני נקנס בסכום עתק על שהמשיך להעניק שירותים פיננסיים למיליארד היהודי
דויטשה בנק, ענק הבנקאות הממוקם בפרנקפורט מימן את בניית אושוויץ, תוך שהוא גונב כסף מיהודים. עתה נראה כי דווקא יש יהודי אחד שהבנק החליט לעזור לו. זה עלה לו ביוקר. הפעילות בחשבון? תשלומים עבור "דוגמניות רוסיות, לימודים עבור נשים, הוצאות מלון ושכירות, ועוד מגוון העברות כסף לנשים עם שמות משפחה מזרח אירופאים"

מחלקת המדינה והשירותים הפיננסים של ניו יורק שיחררה מוקדם יותר הבוקר (שעון ניו יורק) הצהרה במסגרתה הודיעה כי 'דויטשה בנק', הבנק הגדול בגרמניה בעל מספר סניפים בארה"ב, נקנס בסכום של כ-150 מיליון דולרים עבור ביצוע פעולות בנקאיות בחשבונו של הפדופיל המורשע (הורשע לראשונה בשנת 2008) ג'פרי אפשטיין.

מדובר בסכום אדיר מימדים בהתחשב בעובדה שמדובר בהפעלת חשבון בנק של לקוח בודד, ושהסכום המדובר שהופעל בחשבון היה כ-800,000 דולרים 'בלבד'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרגולטורים בניו יורק חוקרים מזה חודשים את התנהלות חשבונותיו של אפשטיין כולל הלוואות ופעולות אחרות שביצע הקשורות לתקופה שלפני מותו בתא המאסר במנהטן בחודש אוגוסט.

החקירה מתמקדת בשאלה 'מדוע הבנק המשיך לעשות עסקים עם אפשטיין למרות שמספר בכירים בו הביעו דאגה על המגעים עימו', כך לפי דיווח של הניו יורק טיימס.

"למרות שידע על ההיסטוריה הקרימנלית הנוראית שלו הבנק המשיך לפעול ונכשל במניעת מעבר של מיליוני דולרים למקורות מפוקפקים וחשודים", אמרה לינדה לנסוול מפקחת מטעם רשות השירותים הפיננסים של ניו יורק שמסרה כי תשלומים מהחשבון בוצעו עבור חלק מהמתכננים של רשת המין שהתעללה בנשים.

בנוסף תשלומים בוצעו עבור "דוגמניות רוסיות, לימודים עבור נשים, הוצאות מלון ושכירות, ועוד מגוון נשים עם שמות משפחה מזרח אירופאים" שקיבלו תשלומים.

דויטשה בנק הלווה לאפשטיין כספים בין השנים 2013-2019, כשבמקביל בנקים אחרים סימנו אותו ב"דגל אדום".

אחד מבכירי הבנק מסר לעיתון הפייננשל טיימס כי "הטעות שלנו קשורה בחולשת התהליכים בבנק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE