הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב ה-NFL היה בטוח שהוא מצטט את היטלר: פרשיית הציוצים האנטישמיים מזעזעת את ליגת הפוטבול בארה"ב
דשאן ג'קסון הוא שחקן מוערך בליגת ה-NFL ולא סתם, הוא ותיק בן 33, להוסיף על המבוכה, הוא משחק בקבוצה בבעלות יהודית. כל זה לא הפריע לו לפרסם דברי בלע נגד יהודים
כוכב ה-NFL דשאן ג'ונסון פרסם ברשת החברתית ציטוטים המיוחסים לאדולף היטלר וללואיס פרחאן, ולאחר מכן הודיע כי אין לו שום שנאה כלפי הקהילה היהודית.

אחד הציטוטים שפורסמו היה על כך ש"יהודים לבנים" מתכננים להשתלט על העולם. ציטוטים המהווה לכאורה את הצדקתו של היטלר להשמדת היהודים באירופה. עם זאת אתר אינטרנט חשף כי מדובר בציטוטים מזוייפים. למרות זאת, מסתבר שג'ונסון לא ידע שהציטוטים אינם באמת של היטלר, ולכן הדבר חמור עוד יותר, שכן זה לא הפריע לו למרבה הגועל לצטט את הצורר בשמו.

"היטלר אמר, 'בגלל היהודים הלבנים אשר יודעים שהשחורים הם בני ישראל האמיתיים, אז כדי לשמור על הסוד הזה, הם יסחטו את אמריקה... והאזרחים הלבנים של אמריקה יפחדו לדעת שכל הזמן הזה הם הפלו והתייחסו לא טוב לבני ישראל האמיתיים, השחורים. התכנית שלהם היא שליטה עולמית, והיא לא תעבוד כל עוד השחורים ידעו מי הם באמת' ".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאוחר יותר הוסיף ג'קסון, "כל מי שחושב שיש לי שנאה לקהילה היהודית לקח את הפוסט שלי לא נכון. אין לי שנאה בליבי לאף אחד!!"

עם זאת, ביום שבת האחרון ג'קסון פרסם סרטונים של המנהיג האנטישמי הקיצוני של "אומת האסלאם", לואיס פרחאן, אשר קרא בעבר ליהודים "כנסיית השטן", ו"טרמיטים".

ג'קסון כתב "האיש הזה חזק. אני מקווה שלכולם הייתה את ההזדמנות לצפות בזה!! אל תהיו עיוורים. תדעו מה קורה".

קבוצת הפילדפיה איגלס, שהינה בבעלות של ג'פרי לורי, ובניהול האווי רוזמן, בעצמם צמד יהודים, גינתה את הפוסטים שהעלה הכוכב, ורמזה כי ייתכן ופעילות משמעתית תינקט נגד התופס בן ה-33.

"דיברנו עם דשאן ג'קסון על הפוסטים שלו ברשת החברתית, בלי קשר לכוונותיו, המסרים שהוא חלק היו פוגעניים, מזיקים, ולחלוטין דוחים. אין להם מקום בחברתנו, ואינם נתמכים או מעודדים באיזשהו אופן על ידי ארגוננו. אנו ממשיכים להעריך את הנסיבות וננקוט פעולה מתאימה"

מאז שהדברים פרסמו ברשת ליגת ה-NFL עצמה גינתה את הדברים, ומספר שחקנים יהודיים לשעבר יצאו ותקפו את ג'קסון. 

בינתיים ג'ף שוורץ, שחקנה היהודי של הניו יורק ג'ייאנטס לשעבר אמר "אני לא מופתע, אני גם לא מופתע שאף שחקן בליגה לא קם ואמר משהו בגנות ג'קסון. זה לא מפתיע אותי שאף אחד לא רוצה להגן על אנשים יהודים".

לפני מספר שעות התנצל שוב ג'קסון ואמר "האירו את עמי, שנדע את האמת המלאה", כמו כן הוא נפגש עם בעלי הקבוצה והניו יורק פוסט מדווח כי גם עם רב חב"ד מפילדפליה שנכח בפגישה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE