הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'וני דפ ואמבר הרד ממשיכים בהשמצות - עכשיו היא טוענת שהוא סטר לה אחרי שצחקה על הקעקוע שלו
דפ והרד התגרשו בשנת 2017 לאחר שהיא הגישה נגדו צו הרחקה בטענה שנהג כלפיה באלימות מילולית ופיזית בזמן שהיו נשואים. מאז הם נאבקים בבית המשפט ומאווררים את כל הכביסה המלוכלכת בתקשורת

השחקן תבע את העיתון "סאן" על כך שהאשימו אותו שהוא היכה את אשתו לשעבר. חוקר נגדי מטעם העיתון עימת את דפ בבית המשפט על הטענה שסטר לה שלוש פעמים אחרי שלעגה לקעקוע שלו. בעבר הקעקוע המדובר נשא את שמה של חברתו לשעבר, השחקנית וינונה ריידר, אך לאחר שנפרדו שינה את הכיתוב ל- "Wino forever". המשפט המדובר צפוי להימשך כשלושה שבועות מה שמבטיח שעוד פרטים אודות מערכת היחסים יצופו על פני השטח. השחקן מצידו כמובן הכחיש את ההאשמות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מי התעלל במי?

 

אתמול טען ג'וני בבית המשפט שהוא זה שהחליט להתגרש ממנה לאחר שעשתה צרכים במיטתם כ"הלצה" ואף אמר שהיא הייתה זו שהתעללה בו במהלך נישואיהם. זו אינה הפעם הראשונה שדפ טוען שהוא למעשה הקורבן בסיפור. עם זאת, בית המשפט הציג סרטון בו נראה דפ שיכור, זורק בקבוק יין על הרצפה ופונה להרד: "את רוצה לראות מה זה שגעון? אני אראה לך מה זה פאק**ג שגעון". עוד ניתן לראות בסרטון את דפ כשהוא טורק ובועט בארונות המטבח. על זה השיב דפ: "מן הסתם לא הייתי במצב מנטלי טוב".

חלק מהאשמות שהופנו כלפי כוכב שודדי הקאריביים עסקו בהתמכרות שלו לסמים ואלכוהול. על העניין הזה השיב: "זה מאבק פנימי שלי כשזה נוגע לאלכוהול וסמים מטשטשים אחרים שנמשך כל חיי, עוד מגיל 11". דפ טען שהוא מעולם לא התעלל בהרד, ולצורך העניין גם לא באף אישה אחרת. הוא כינה את האקסית שלו "מחושבת", "סוציופתית" ו- "נרקיסיסטית". הוא מאמין שהייתה לה כל כוונה להרוס את חייו: "עכשיו אני משוכנע שהיא נכנסה לחיי כדי לקחת ממני כל מה ששווה לקחת ולהרוס את מה שנותר ממני". לטענתו הייתה תקופה בה הלכו לטיפול זוגי כדי לעבוד על הבעיות והמטפל אבחן את השחקנית עם אישיות נרקיסיסטית ואף שהיא סוציופתית.

 

היסטוריה של שימוש בסמים ואלכוהוליזם

 

במרץ האחרון הוא סיפר שהיא זרקה עליו בקבוק זכוכית בעת שהייתה בהתקף זעם תחת השפעת אלכוהול וסמים, מה שהוביל לפציעה חמורה באצבעו ואחר כך כיבתה סיגריה על הלחי שלו. היא מצידה טענה שדפ עשה זאת בעצמו: "הוא פצע לעצמו את האצבע קשות, חתך את הקצה שלה בזמן שהוא זרק את הטלפון על הקיר".

 

ריידר ודפ בצעירותם

 

דווח כי עדויות נוספות שינתנו במהלך המשפט המתוקשר הן אלה של בנות זוגו לשעבר של ג'וני דפ- וונסה פאראדי- אם ילדיו של הכוכב, וגם של וינונה ריידר שהייתה איתו במערכת יחסים ארוכת שנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE