הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר מזמן לא בן 64- רינגו סטאר חגג יום הולדת 80 במופע צדקה
המתופף של הביטלס לשעבר החליט לנצל את האירוע עם קצת עזרה מחבריו כדי להחזיר לקהילה. בין המשתתפים: פול מקרטני, שריל קרואו ואלביס קוסטלו. יוקו אונו שלחה ברכה גם כן

הקונצרט שודר בלייב סטרים כנהוג בעת הקורונה. כל ההכנסות מהאירוע הוקדשו לתמיכה במאבק השחורים בארצות הברית ובנפגעים של המגפה, לצד עוד עמותות. פול מקרטני בירך את המוזיקאי במדיה החברתית: "מזל טוב סר ריצ'רד הידוע גם כרינגו. שיהיה לך יום נהדר חברי הוותיק!". יוקו אונו, אלמנתו של הזמר המנוח ג'ון לנון כתבה: "מזל טוב רינגו! הרבה שלום ואהבה, יוקו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר האירוע, סטאר הודה למעריציו בחשבון הטוויטר שלו על תמיכתם: "אני רוצה להודות לכל מי שמצטרף אלינו היום וכמוני אמר שלום ואהבה, אני גם רוצה להודות לכל מי ששלח לי סרטונים קצרים של עצמu וברכות ומתנות". ללא ספק המתנה הכי טובה שקיבל רינגו הייתה מחברו פול מקרטני הרחק ב- 2010. פול הפתיע את רינגו על הבמה בקונצרט, סטאר מצדו מאוד התרגש מהמחווה. החברות בין שני הביטלס הנותרים עדיין חזקה אפילו אחרי כל השנים הללו מאז התפרקה הלהקה. סטאר סיפר בראיון על הקשר שלו עם מקרטני: "אני אוהב לנגן איתו, הוא בא לסטודיו שלי. הוא מנגן ברוב אלבומי הסולו שלי".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy birthday SIR RICHARD alias RINGO. Have a great day my long time buddy! - Paul

A post shared by Paul McCartney (@paulmccartney) on

 

זו לא הפעם הראשונה שהכוכב חוגג באמצעות הופעה. למעשה, המסורת התחילה כבר ב- 2008, כאשר הופיע מול 100 מחבריו בהארד רוק קפה שבשיקגו. מאז כמות המופעים התרחבה וכך גם הקהל. גם השנה היה אמור להופיע לצד חבריו מול מאות מעריצים, אך כמובן שבשל המצב הנוכחי לא הייתה ברירה אלא להעביר את המופע למתכונת וירטואלית. הוא סיפר בראיון איך אירגן את המופע: "ביקשתי מכמה מחברי לשלוח לי צילומים מהופעה שהם עשו ואני אשתמש בצילומים שלי מההופעות של השנה שעברה עם האול סטארס (הלהקה שלו) ואני כמובן אציג את האומנים". את המופע המלא אפשר לראות ביוטיוב דרך הסרטון המצורף.

 

תפעילו ותהנו!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE