הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט: "חליתי בקורונה, לא מוכן להתחסן, הם מנסים להחדיר בתוכנו שבבים כדי שלא נוכל לחצות את שער גן העדן"
המועמד החדש לנשיאות ארה"ב התראיין למגזין היוקרתי פורבס וסיפק מספר התבטאויות מעניינות. ביניהם הודאה כי חלה בקורונה, וכי הנשיא טראמפ הוא הנשיא הקרוב ביותר לאלוהים שהיה מזה שנים בארה"ב.. לטוענים כי המירוץ לנשיאות שלו מהווה חלק מתכנית לקידום האלבום שלו, השיב "אני מחלק את האלבום שלי בחינם"

אם חשבתם שהמירוץ לנשיאות של קנייה ווסט הוא בדיחה הגיע הזמן שתחשבו שוב, הראפר שסוכנויות ההימורים בווגאס שינו את סיכויי היבחרותו מ-1 ל-500, ל-1 ל-50, הודיע אמש בראיון מתוקשר למגזין פורבס היוקרתי כי הוא "מוריד את הכובע האדום בראיון הזה", במילים אחרות, הוא כבר חלק מקבוצת טראמפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון הפרוע, ווסט אשר גילה את ישו לאחר מאבק ארוך שנים בהתמכרות לאלכוהול והתמודדות עם בעיות נפשיות, סיפק מספר אמירות מעניינות. אחת מהן הייתה על כך שהחיסונים הם חלק מ"הסימן של החיה", קרי, סימן של חיה מיתולוגית הקיימת באמונה הנוצרית שתגיע ב"קץ הימים".

בנוסף הוא טען כי האג'נדה האמיתית של החיסונים היא "להחדיר בתוכנו שבבים"

הכיסוי התקשורתי של הראיון התמקד בהתרחקות הראפר מהנשיא, לאחר שהודיע כי "אני מוריד את הכובע האדום עם הראיון הזה", עם זאת היו גם כמה אמירות סותרות שבהן נראה כי ווסט עדיין לא באמת גמר בליבו לחזור בו מהתמיכה הציבורית שהביע בטראמפ.

קניה אף חשף כי נדבר בנגיף הקורונה בחודש פברואר אך שהוא יסרב לקבל חיסונים במידה ואלה יפותחו.

"הם מעוניינים להחדיר בנו שבבים, לעשות בנו כל מני דברים באמצעות החיסונים, כדי שלא נוכל לחצות את שערי גן עדן, וזה הדבר הכי עצוב".

ולמרות שכביכול משך את תמיכתו מהנשיא קניה הודה, "הוא הנשיא הכי קרוב שהיה לנו מזה שנים לאלוהים. שאיפשר לאלוהים להיות חלק מהשיחה".

במהלך סוף השבוע כידוע הודיע ווסט על כך שהוא מתמודד השנה לנשיאות ארה"ב, למרות שרבים הגיבו כי מדובר בתעלול יח"צני שנועד לקדם את האלבום החדש שלו, ווסט הכחיש ואמר - "אני מחלק את האלבום שלי בחינם".

עתה נותר רק לשאול, האם בקרוב הסוקרים ידגמו את ציבור הבוחרים לגבי נכונותם להצביע לראפר המפורסם בעולם בסקרים הבאים שיתפרסמו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE