הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המסעדה האנטישמית בלב טורונטו הכריזה בפומבי: "ציונים אינם רצויים פה", העונש שקיבלה יעלה לה ביוקר
אם תשאלו את בעלי מסעדת 'פודבנדרז' הרי שהיא "רק רוצה את אותם זכויות אדם שיש לפלשתינאים כמו ליתר האנשים", בפועל המציאות מכוערת בהרבה, ומלאה באנטישמיות קלאסית נגד יהודים "שולטים בתקשורת ובפוליטיקה". עכשיו הרשויות פתחו בחקירה, וענקית המזון אובר-איטס כבר הודיעה "הפסקנו לעבוד עם בית העסק"

מסעדת פודבנדרז שבטורונטו המפרסמת כרזות אנטישמיות ופרו-טרוריסטיות ברשת החברתית ועל חלון הראווה של המסעדה, כגון "ציונים הם נאצים", ו"ציונים אינם רצויים פה" תוך שהיא מהללת את לילה חאלד הטרוריסטית שחטפה צמד מטוסים עם נוסעים ישראלים שהובילו למותם של מספר יהודים עומדת להיענש על מעשיה.

הסיבה היא, התארגנות של ארגון בני ברית קנדה שיצא לקמפיין רשת מתוקשר בתוך ומחוץ לקהילה היהודית של טורונטו. בעקבות הקמפיין הודיעה אמש ענקית משלוחי המזון אובר-איטס, כי "היא לא תספק יותר משלוחים של מסעדת פודבנדרז", אין ספק שבימי הקורונה, זו אמורה להיות פגיעה אנושה בעסקי המסעדה.

אך כאן לא תם הסיפור.
 
נדמה כי האנטישמיות של בעלי המסעדה לא עוצרת במדינת ישראל, הגברת קימברלי הוקינס המנהלת את המקום, והנמצאת תחת חקירה בשל העובדה שהחוק הקנדה אוסר על בעל רישיון עסק "להפלות כל אםד מהציבור על בסיס גזע, צבע או מוצא", צייצה כי "היהודים הקנדים שולטים בתקשורת ובנבחרי הציבור", וכי ראש ממשלת קנדה הוא "בובה ציונית".
 
הדברים האלה נאמרו למרבה האירוניה על ידי מסעדה המכנה עצמה כ"חנות קטנה נגד גזענות ונגד המשטרה".
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
קימברלי הוקינס והצעיף הפלשתינאי שלה. שונאת שוטרים, ציונים, וככל הנראה גם את קנדה 

"ההצהרות של בעלי פודבנדרז מלאות שנאה ודוחות. אין להן מקום בעסקי המזון בקנדה, יחד, בגבולות החוק, נבטיח שיהיו תוצאות להתנהגות זו", מסר מיכאל מוסטין מנכ"ל בני ברית קנדה.

הוקינס עצמה אמרה "אני לא אנטישמית, זה נוגד את עקרונותיי. אני סבורה שעל הפלשתינאים להיות חופשיים ולזכות לאותם זכויות אדם שיש לכולם. על עמדה זו איני מתנצלת".

עם זאת, רק שלשום היא פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה תמונה עם דגל ישראל ומתחת הכיתוב - "ציונים אוהבים להיראות גדולים משהם באמת. הדגל הזה לבן, בגלל העליונות הלבנה, וכחול בגלל השוטרים".

במקביל, הג'רוזלם פוסט פרסם כי אמש הגיעו אלמונים וריססו מגני דוד בצורת דגל ישראל על דלת המסעדה המספקת "מזון טרי מהחווה".

עתה, בלב מגיפת הקורונה, אם אובר-איטס תחדל לעשות משלוחים לבית העסק שלה, נראה כי קים תיאלץ להסתמך על האוכלוסייה האנטישמית או הפרו-פלשתינאית בטורונטו - לא בטוח כמה היא גדולה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE