הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בדרום קליפורניה: רכב עם 4 ילדים נחטף, בת 13 נזרקה אל הכביש במהלך הנסיעה
כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של איזבל, ואח נוסף שלה מאושפז במצב קשה. חטיפת הרכב התאפשרה לאחר שהילדים הושאר לבדם ברכב ע"י ההורים, שאספו את הזמנתם ממסעדה. שני הילדים הנוספים שהיו בוואן נפגעו באורח קל בלבד

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד לרצח וחטיפה, לאחר שנערה בת 13 נהרגה בסוף השבוע האחרון, במהלך ניסיון אלים לגנוב רכב ובו ארבעה ילדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איזבל קורטז נהרגה, ואחיה נפצע באורח קשה (צילום: מש' קורטז / קיי. טי. אל. איי.)

 

תחילת האירוע ביום ראשון האחרון בסמוך לשעה 2:00 בצהריים בעיר פיקו ריברה, ממזרח למרכז העיר לוס אנג'לס. משפחת קורטז - שני ההורים ארבעת הילדים בני 17, 13, 11 ו-8 - הגיעו למסעדה בעיר. היות שמגבלות הקורונה אינן מאפשרות למסעדות לפתוח את אזורי הישיבה, ההורים נכנסו לעסק והשאירו את הילדים ברכב. בדיעבד הם סיפרו כי השאירו את המפתחות ברכב כדי שהילדים לא ישבו בחום הכבד.

לפי משרד השריף במחוז לוס אנג'לס, בשלב מסוים הגיח החשוד - חוסה אליאס אגילר בן ה-26 - וזינק אל תוך מושב הנהג של הוואן המשפחתי. הוא צעק לעבר הילדים בספרדית, דרש מהם לצאת מכלי הרכב, אולם החל בנסיעה לפני שהם הספיקו לעשות זאת.

 

איזבל קורטז בת ה-13 נהרג לאחר שנזרקה מהרכב ופגעה ב"חפץ קבוע" (צילום: מש' קורטז)

 

במהלך הנסיעה עם ארבעת הילדים, הבת הגדולה החלה להיאבק עם אגילר, אך היא ואחיה בן ה-11 "קפצו או הושלכו מהרכב בעודו נוסע", כך על פי משרד השריף, שהוסיף כי שניהם נפגעו באורח קל בלבד.

בשלב הזה, אגילר המשיך בנסיעתו עם שני הילדים שנותרו, וכאשר הוא נסע במהירות של כ-50 מייל לשעה (כ-80 קמ"ש), בן ה-8 "נזרק מכלי הרכב בעוצמה". הוא נפצע באורח קשה, ועדיין מאושפז בבית החולים. מי שנותרה ברכז היא איזבל בת ה-13, שנזרקה מהרכב אף היא. במשרד השריף הסבירו כי היא "פגעה בחפץ קבוע", ומותה נקבע במקום.

 

זירת האירוע ביום ראשון האחרון בפיקו ריברה (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

אגילר המשיך לנסוע ברכב הגנוב, אך בתוך זמן קצר הוא פגע ברכב אחר. אך הוא לא הסכים לוותר וחטף רכב נוסף ובו זוג ותינוק. הנהג זינק חזרה לרכב ונאבק עם אגילר, וכעבור כמאה מטר גם מכונית זו עברה תאונה. אגילר ניסה לברוח ברגל, אולם עוברי אורח החזיקו אותו בכוח עד להגעת המשטרה.

 

 

כעת, אגילר צפוי לעמוד לדין בגין רצח, חטיפה בנסיבות מחמירות ועוד. הוא צפוי להגיע לביהמ"ש לקאת סוף חודש אוגוסט, ואם יורשע הוא עלול להישלח למאסר עולם ללא האפשרות להשתחרר מוקדם. אם לא די בכך, במשרד התביעה דורשים להטיל "נסיבות מיוחדות" על התיק כולו, דבר שיאפשר לבקש להטיל עליו עונש מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE