הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית נאיה ריברה טבעה באגם במחוז ונטורה, חשש כבד לחייה
התאבדות, מנת יתר, הרשעה בפדופיליה, קללת גלי לא נפסקת, הפעם חשד כי ריברה בת ה-33 טבעה למוות באגם פורו. בנה בן ה-4 נמצא בזירה עם חגורת הצלה
מאז ירידתה מהמסכים בשנת 2015 נראה כי המזל הרע הולך ומכה בשחקני הסדרה.
 
מאז רבים מהם מצאו עצמם בכותרות בעקבות שלל פרשיות הקשורות באלימות, במין ושחלקן מסתיימות במוות.
 
עתה הצטרפה לרשימה גם תושבת קליפורניה בת 33, נאיה ריברה שגילמה את סנטנה לופז בסדרת הנעורים המצליחה ביותר של העשור הקודם.
 
ריברה (33) נעדרת מאז אתמול, כאשר לפי הדיווחים היא שכרה כלי שייט עם בנה בן הארבע בעודם שוחים בנהר פירו הממוקם בדרוך קליפורניה.
 
מספר שעות לאחר ששכרה את הסירה יצאה ריברה לשחות, אך במקביל הבחין עובר אורח ששט בנהר גם בבנה של ריברה הצף לבדו ליד הספינה ומיד הזעיק את כוחות ההצלה הוסיוע שהחלו בחיפושים אחר השחקנית, תוך שלאוויר מוזעקים מסוקים.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנה הקטן של ריברה, נמצא לבוש בחגורת הצלה וסיפר לכוחות ההצלה כי אמו, שככל הנראה לא לבשה חגורת הצלה, קפצה לשחייה ומאז נעלמו עקבותיה. החשש המרכזי כרגע הוא כי היא טבעה.
 
"גלי" ("glee") הייתה סדרת נוער מוזיקלית ששודרה בין השנים 2009 ל-2015.
 
למרות ההצלחה של הסדרה נראה כי שחקני הסדרה מצאו עצמם מתקשים להתמודד עם ההצלחה המטאורית ועם החזרה למציאות לאחר סוף שנות הזוהר.
 
בין הפרשות הקשות היו מותו ממנת יתר של השחקן קורי מונטית' בשנת 2013, והתאבדותו של השחקן מארק סלינג בשנת 2018 לאחר שהורשע בעבירות פדופיליה.
 
גם ריברה הסתבכה בעבר עם החוק כשבשנת 2017 בן זוגה לשעבר ריאן דורסי הגיש תלונה במשטרה על אלימות. מאוחר יותר משך אותה וההאשמות בוטלו, למרות שריברה הודתה בעבירות שיוחסו לה.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE