הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנדל וקיילי נופשות בלי מסכות- משמשות דוגמא רעה למעריצים
מגפת הקורונה ממש לא נמצאת מאחורינו ואיתה גם החובה ללבוש מסכות ולשמור על ריחוק חברתי. נראה שקנדל וקיילי לא ממש מחוברות לכל העסק בגלל שהן יצאו לחופשה והפרו כל הנחיה אפשרית. כמובן שיש גם תמונות שמתעדות הכל

אמנם ישנם דברים בחיינו שמתחילים אט- אט לחזור לשגרה במידה כזו או אחרת. כנראה שמשפחת קרדשיאן רואה בזה אישור לחזור לשגרת חיים מלאה בלי ריחוק חברתי ובלי מסכות. לאחר שלל מסיבות משפחתיות, החליטו האחיות הצעירות במשפחת קרדשיאן- ג'נר, לצאת לחופשה כדי לנוח, למרות שלא כל כך ברור ממה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נסעו כדי לנוח

 

השתיים התארחו במשך שבוע בריזורט של חמישה כוכבים ביוטה. רק נזכיר שמדינת קליפורניה, בה מתגוררות השתיים, אסרה נסיעות לא חיוניות ואילו הנסיעה ליוטה אורכת לפחות ארבע שעות טיסה, אותן קיילי עשתה באמצעות המטוס הפרטי שלה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

hi!

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

קנדל וקיילי שיתפו באינסטגרם אין ספור סטוריז ופוסטים שמראים כי הן ממש לא היו לבד במהלך הטיול, אלא היו איתן גם קבוצת חברים. הקבוצה עסקה במגוון פעילויות כמו בילוי בבריכה, טיולים בטבע וצפייה בזיקוקים, הכל כמובן בלי מסכות.

למרבה הצער זוהי אינה הפעם הראשונה בה האחיות מפרות הנחיות. באפריל, קנדל יצאה לטיול בן שבע שעות לאריזונה עם שחקן הכדורסל דווין בוקר. כשנשאלה כוכבת הריאליטי מדוע עשתה זאת היא השיבה: "נזקקתי לאוורור". קיילי לעומת זאת יצאה למועדון בלוס אנג'לס בחודש שעבר, יחד עם חברתה הטובה סטאסי שחגגה את יום הולדתה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie � (@kyliejenner) on

בואו לא נשכח שהייתה גם את מסיבת יום ההולדת של נורת' ווסט אשר כללה נסיעה לוויומינג של קיילי, קים, קורטני וכל הילדים שלהן. וכמובן, חגיגת יום ההולדת של קלואי קרדשיאן שהייתה מאוד מוגזמת ולחלוטין לא על פי ההנחיות. בחשבון הטוויטר שלה, קיילי נאלצה לספוג ביקורת מהעוקבים שלה ובצדק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE