הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שקניה ווסט הכריז על התמודדותו לנשיאות הוא מגלה מה המצע שלו- תכינו את עצמכם לחוויה
הפוליטיקאי החדש, קניה ווסט מספר על עמדותיו בנוגע לאלימות משטרתית, הפלות מיסים ועוד, חוץ מזה הוא גם מספר שהיה חולה בקורונה והחלים. מתי זה קרה?

בשבוע שעבר, קניה ווסט הכריז בחשבון הטוויטר שלו שהוא מתכוון להתמודד במרוץ לנשיאות ארצות הברית. רבים פקפקו ברצינות שלו שכן זו לא הפעם הראשונה שהוא מודיע על דבר כזה, אך בינתיים נראה שהדברים תופסים תאוצה. המוזיקאי השנוי במחלוקת בחר לעצמו סגן, לא אחר מאשר אילון מאסק, מנכ"ל טסלה. ווסט גם הציע לו להיות אחראי על תוכנית החלל של ארצות הברית, כנראה משום שאחת משאיפותיו היא להוציא טיסות פרטיות לחלל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוא כבר רואה את הזכייה שלו

 

קניה לא ירוץ כמועמד דמוקרטי או רפובליקני, לדבריו הוא ירוץ תחת מה שהוא קורה לו- "מסיבת יום הולדת". הסיבה לשם המעניין היא: "בגלל שכשננצח, זה יהיה יום ההולדת של כולם". את כל ההחלטות המעניינות הללו השמיע בראיון עם מגזין פורבס לצד עוד תגליות חדשות שטרם חלק עם העולם. אך לפני שדיבר על פוליטיקה הוא סיפר על החוויה שלו עם וירוס הקורונה.

הראפר סיפר שהוא חווה את המחלה עם צמרמורות, רעידות במיטה, אמבטיות חמות וצפייה בסרטונים שיגידו לי מה הוא צריך לעשות כדי להתגבר על זה. עוד אמר: "אני זוכר שמישהו סיפר לי שלדרייק יש קורונה והתגובה שלי הייתה שאין סיכוי שהוא יותר חולה ממני (צוחק)".

כשנשאל על מציאת חיסון לוירוס הוא אמר: "יש כל כך הרבה מילדינו שמתחסנים ונותרים משותקים...אז כשהם אומרים שהדרך שהולכים לתקן את המגפה היא באמצעות חיסון, אני מאוד זהיר". האם ווסט הוא ממתנגדי החיסונים? נראה שכן. עוד אמר: "זה הסימן של החיה. הם רוצים לשים בתוכנו שבבים, הם רוצים לעשות כל מיני דברים, לעשות את זה כך שלא נוכל לחצות את שערי גן העדן. כשאני אומר הם, אני מדבר על בני האדם שהשטן שוכן בהם". נשמע שהוא גם חובב של תיאוריות קונספירציה.

 

פעם הוא היה תומך של טראמפ

 

על אלימות משטרתית ומותו של ג'ורג' פלויד אמר: "אחת מהמשימות שלי זה לחסל את האלימות המשטרתית. השוטרים הם גם בני אדם. לחסל חוקים לא הגיוניים. כמו במקרה של ג'ורג' פלויד, היה אדם שחור שהלך לכלא ביום הראשון שלו במשטרה. אז אם זה היום הראשון שלך ויום האימונים שלך, והשוטר הוותיק הזה עם 18 תלונות על הפרה מתחיל לעשות צרות, אתה היית קופץ לפני הבן אדם הזה ומאבד את העבודה שלך באותו היום?...אני אחד ממעט האנשים השחורים שידברו על זה בפתיחות".

כשנשאל באיזו שנה הוא מתכוון להתמודד במרוץ, השיב שהאל הוא זה שבוחר את הנשיא וזה יכול להיות השנה או במרוץ של שנת 2024. "כשאני מדבר איתך על הקמפיין הפוליטי- הליכה פוליטית כמו שאמרתי, כי אני לא רץ, אני הולך. אני לא רץ, אנחנו האנשים הולכים". עוד סיפר על הקמפיין שהוא מתכוון להשתמש במתווה המדיני שמוצג בסרט "הפנתר השחור": "הרבה אפריקאים לא אוהבים את הסרט והייצוג שלו של עצמם בווקאנדה (מדינה שקיימת בעולם הקומיקס של מארוול). אבל אני הולך להשתמש במסגרת של ווקאנדה כרגע בגלל שזו הדרך הכי טובה להסביר איך זה ירגיש כשאנחנו נהיה בבית הלבן".

 

ראיית עולם שמרנית יחסית

 

אחר כך חלק את מחשבותיו על נושאים מדיניים אחרים. כשנשאל על הפלות, אמר שהוא מתנגד להן בגלל שהוא עוקב אחר חוקי האל. על המיסים אמר שטרם עשה מספיק מחקר בנושא ולכן עוד אין לו עמדה בנושא. כמו כן, הוא גם הצהיר שהוא נגד עונש מוות כי כתוב כמובן בעשרת הדברות "לא תרצח".

יש לא מעט אמירות בעייתיות בדבריו של ווסט, אך נראה אם בכלל ירוץ בסופו של דבר או לא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE