הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נאיה ריברה- כוכבת הסדרה "גלי" נעדרת וחבריה למקצוע מתפללים לשלומה
הרשויות מחפשות אחר השחקנית בונטורה, קליפורניה, היכן שהתגלתה הסירה שלה כאשר רק בנה נמצא עליה. החיפושים החלו כבר ביום רביעי אחר הצהריים כשריברה לא חזרה למקום ההשכרה. חבריה מודאגים וחוששים

ביום רביעי, שכרה נאיה ריברה סירה ושילמה על 3 שעות הפלגה. לאחר שלא הופיעה בתום זמן ההשכרה החלו חיפושים אחריה. כך נמצא בנה בן ה- 4 באמצע אגם פירו, לגמרי לבדו. קשה שלא לחשוב על הגרוע מכל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריברה לצד בנה

 

השריף של מחוז ונטורה הצהיר כי האם לקחה את בנה לטבילה במים, ולהשערתם מעולם לא יצאה. הסיבה להשערה הזו היא העובדה שהבן נמצא כשהוא לובש אפוד הצלה ואילו אפוד ההצלה למבוגר נותר על הסירה. מצבו של הילד היה טוב כשנמצא. השריף סיפר על מצבה של המשפחה בעת הקשה הזו: "הוא (הילד) במצב בריאותי טוב. המשפחה עוברת זמנים מאוד טראומטיים כרגע".

 

הציוץ האחרון של ריברה

 

חברים וקולגות שעבדו לצד ריברה מביעים במדיה החברתית את הדאגה לשלומה ומתפללים שתימצא בריאה ושלמה. השחקן הארי שום ג'וניור ששיחק יחד עם נאיה בסדרה "גלי" כתב ציוץ בטוויטר ובו רק מילה אחת- "מתפלל".

 

 

השחקנית ג'קי הארי גם היא העלתה ציוץ ובו כתבה לעוקביה: "התפללו לשלומה של נאיה ריברה המקסימה. כיכבנו האחת לצד השנייה בסדרת הטלוויזיה הראשונה שלה, ראיתי את הקריירה שלה פורחת מאז. בבקשה אלוהים, אל תקטע את החיים הללו באיבם". השחקנית צירפה גם סרטון ובו סצנה מהסדרה המדוברת, שם נראית ריברה כשהיא ילדה קטנה ומתוקה.

 

 

גם השחקן איקבל תיבה, ששיחק את מנהל בית הספר בסדרה "גלי" כתב את תפילותיו: "הו אלוהים...רחמים...בבקשה...השחקנית נאיה ריברה, המוכרת מ"גלי, נעדרת ויתכן שטבעה אחרי שיצאה לשיט באגם פירו".

 

נאיה ריברה והת'ר מוריס בסדרה "גלי"

 

השחקנית הת'ר מוריס שגילמה את החברה כי טובה של ריברה ב"גלי" כתבה את תפילותיה בסטורי שלה באינסטגרם: "אנחנו צריכים את כל התפילות שאנחנו יכולים לקבל כדי להחזיר את נאיה שלנו חזרה הביתה. אנחנו צריכים את האהבה והאור שלכם". דמי לובאטו שהתארחה בסדרה המוזיקלית הגיבה על העדרותה של נאיה באינסטגרם: "בבקשה תתפללו עבור נאיה ריברה שהיא תימצא בריאה ושלמה. חברים נוספים שהיו חלק מהקאסט של הסדרה כתבו במדיה החברתית את דאגתם לשלומה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE