הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארי נורה למוות במהלך טיול קמפינג בקליפורניה, בנו שרד לבד ביער במשך 30 שעות
בילוי מים של אב ובנו במהלך סוף השבוע קיבל תפנית קשה במיוחד, כאשר השניים עצרו את רכבם וביקשו עזרה במציאת היעד. מסיבה שאינה ברורה, האיש פתח באש לעברם, רצח את האב וגרם לנער לברוח אל היער. הוא הספיק להזעיק את המשטרה ולשלוח הודעה לאמו לפני שהסוללה נגמרה: "הבנתי שאין לי יותר מדי מה לעשות מלבד להתפלל"

רופא מקליפורניה נורה למוות במהלך טיול קמפינג ביחד עם בנו בן ה-15, שהצליח לברוח מהיורה, אך מצא את עצמו לבד בטבע במשך יותר מ-30 שעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפחת גרשמן. ארי הותיר אחריו את פייג', ושלושה ילדים, אוון, ג'ק ומייסי (צילום: מש' גרשמן)

 

תחילת האירוע ביום שישי האחרון, אז יצאו ד"ר ארי גרשמן ובנו ג'ק לטיול. הם נסעו מעיר מגוריהם, דנוויל (ממזרח למפרץ סן פרנסיסקו) לכיוון היער הלאומי טאהו, כ-140 ק"מ צפונית לעיר סקרמנטו.

בשלב מסוים ביום שישי, ג'ק שלח הודעות טקסט לאמו, פייג'. בדיעבד היא סיפרה שחשבה שהוא מנסה לשלוח לה תמונות וסרטונים מהטיול עם אביו, אולם בפועל הוא ניסה לדווח לה על דבר חמור ובלתי נתפס: מישהו ירה בארי למוות. "שאלתי אותו, 'איפה אבא?', והוא ענה, 'הוא נורה'", שיחזרה פייג' בשיחה עם התקשורת המקומית.

מתברר כי ארי וג'ק עצרו את הרכב ופנו אל היורה בבקשה שיעזור להם למצוא את היער: "אבא הציע שנבקש ממנו עזרה, ואז הוא שלף אקדח וירה. אחרי שתיים או שלוש יריות, הוא נפגע", שיחזר הנער, שהוסיף כי פתח בריצה מהרכב.

 

האזור ביער הלאומי טאהו שבו נעלם ג'ק (צילום: Getty Images)

 

בתוך דקות, ג'ק הצליח לברוח מהחמוש, אך הוא מצא את עצמו לבד ביער. הוא הספיק להתקשר למוקד החירום 911 ולשלוח את ההודעות לאמו, אך סוללת הטלפון נגמרה: "הטלפון כבה, והבנתי שאין לי יותר מדי מה לעשות מלבד להתפלל", הוא סיפר.

כוחות המשטרה וההצלה הגיעו למקום ומצאו את רכב המשפחה, ואת גופתו של ארי. על אף שחיפושים נרחבים נערכו באזור, עם השקיעה ביום שישי הוחלט להפסיק את החיפושים אחר ג'ק, שחודשו למחרת הבוקר. 

 

 

לקראת שעות אחר הצהריים המאוחרות של יום שבת, המחלצים מצאו את ג'ק בעזרת כלבי גישוש: "על אף שהצעיר עבר מרחק רב, השוטרים הצליחו להתחקות אחריו ולאתרו", אמרו במשרד השריף של מחוז סיירה, "ולמרות שהוא בילה לילה שלם לבדו ביער, מצבו הבריאותי היה יחסית טוב והוא לא נזקק לטיפול".

לאחר שקיבל מזון ומים, ג'ק נפגש ביחד עם אמו: "כולנו צעקנו ובכינו, וקיבלנו תחושת הקלה עצומה מכך שג'ק בסדר. אבל במקביל, העובדה שארי נרצח הפכה למציאותית יותר", סיפרה פייג'.

 

החשוד שנעצר, ג'ון קונוואי בן ה-40 (צילום: משרד השריף במחוז סיירה / Shutterstock)

 

שעות ספורות לאחר שג'ק אותר, רשויות החוק עצרו חשוד ברצח - ג'ון תומאס קונוואי בן ה-40. לפי משרד השריף המקומי, קיים חשד שקונוואי עומד מאחורי אירוע דומה שבו שני אנשים נורו ונפצעו. עם זאת, החוקרים טרם הצליחו לייחס מניעים למעשה: "אף אחד מהקורבנות לא הכיר את היורה, והכל נראה כמו אירועי אלימות אקראיים ביותר".

"אני מקווה שהוא יישלח לכלא למשך כל שנות חייו האומללים", ענה ג'ק כאשר נשאל על מעצרו של החשוד.

ד"ר גרשמן הותיר אחריו אישה, פייג', ושלושה ילדים: אוון בן ה-16, ג'ק בן ה-15 ומייסי בת ה-10. אם לא די בכך הפכה לאם חד הורית לשלושה ילדים, פייג' נמצאת בעיצומם של טיפולים כימותרפיים לאחר שאובחנה כחולת סרטן.

חברים וקרובי משפחה שלה פתחו דף התרמות באתר GoFundMe, ועד כה גויס סכום של כ-450 אלף דולר לטובת המשפחה. פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE