הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשות ההגירה משיקה 'אקדמיה לאזרחות': הכשרה בסיסית "שתדמה מצבים אמיתיים"
סוכנות אכיפת המכס וההגירה (ICE) בשיקגו פנתה במכתב למספר תושבים, והודיעה כי הקורס יפתח בספטמבר הקרוב. דוברת הסוכנות: "המטרה שלנו היא לגשר על הפערים עם הקהילה. הקורס גם מאפשר לנו לשמוע מהמשתתפים, ולהיחשף לגישות שונות"

בכוונת סוכנות אכיפת המכס וההגירה (ICE) לפתוח "אקדמיה לאזרחות" - קורס שיימשך שישה שבועות, במהלכם המשתתפים ילמדו על אכיפת ההגירה, לרבות הכשרה כיצד לעצור שוהה בלתי חוקי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

במכתב שכתב ראש מטה שיקגו של ICE, רוברט גודיאן, הוסבר כי "שישה ימי ההכשרה יתפרסו על פני שישה שבועות, החל מספטמבר הקרוב":

"נבחרת כחבר יקר בקהילה, ואתה עשוי להתעניין בהשתתפות בשיעור הראשון של האקדמיה לאזרחות בשיקגו, המופעל ע"י היחידה לאכיפה וגירוש מבצעי (ERO)", כתב גודיאן, שהדגיש כי מדובר ב"תוכנית הלימודית" הראשונה מסוגה. עוד הסביר ראש מטה שיקגו כי הקורס והתוכנית כולה "משמשים כפיילוט ניסיוני לקראת יישום ברמה הלאומית".

מעבר לכך שמשתתפי הקורס ילמדו על הנהלים, הסמכויות ותחומי האחריות השונים של ICE, הם גם יזכו ל"הכשרה בטקטיקות הגנתיות, היכרות בסיסית עם כלי נשק" ועוד: "ההכשרה תדמה מצבים אמיתיים ותתנהל באווירה חיובית ובטוחה", כתב גודיאן.

 

המכתב שנשלח מטעם סוכנות אכיפת המכס והגירה (צילום: AP/ ICE)

 

ניקול אבריסיו, דוברת ICE, הסבירה כי ה"אקדמיה לאזרחות" היא רק חלק מהפעילות של הסוכנות בקהילה: "המטרה שלנו היא לגשר על הפערים עם הקהילה באמצעות כך שיחוו את ההתנהלות היום-יומית של סוכנות הגירה פדרלית".

עוד הסבירה אבריסיו כי התוכנית גובשה תוך כדי התייעצות עם ראשי תוכניות דומות הקיימות בגופים ממשלתיים אחרים, לרבות יחידת החקירות במשרד לביטחון המולדת (DHS), ב-FBI וברשויות החוק המקומיות.

על אף שתוכנית הלימודים לא פורטה במלואה, ב-ICE אמרו שהיא "תכלול, בין היתר, שיעורים בכיתות, ביקור במתקני כליאה, בחינת חקירה מסוימת מהרגע הראשון ועד האחרון וכדומה. מצד שני, הקורס גם מאפשר לנו ב-ICE לשמוע מהמשתתפים, ולהיחשף לגישות שונות", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE