הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן שוברת שתיקה על החלטתו של קניה ווסט לרוץ לנשיאות
משפחתו של קניה ווסט מודאגת כי יתכן והסיבה שעומדת מאחורי ההכרזה, הוא התקף מאניה- דיפרסיה. ב- 2018 חשף קניה ווסט כי הוא מאובחן עם הפרעה דו- קוטבית ואף סיפר שהוא אינו לוקח תרופות פסיכיאטריות כי לטענתו הן מדכאות את היצירתיות שלו

ווסט הכריז בחשבון הטוויטר שלו על כוונתו לרוץ לנשיאות ארצות הברית. אחר כך חשף את המצע שלו בראיון למגזין פורבס ואף הצהיר כי הוא מעוניין למנות את מנכ"ל טסלה- אילון מאסק לתפקיד סגן הנשיא. בתוך בליל התגובות בלטה בהיעדרותה תגובה של אשתו ואם ילדיו, קים קרדשיאן. כעת עולה ההשערה לסיבת השתיקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מקור המקורב למשפחה סיפר למגזין PEOPLE ש- "קניה היה בסדר במשך זמן רב. בעבר הוא סבל מהתקפים גם של מאניה וגם של דיפרסיה בשל ההפרעה הדו- קוטבית ממנה הוא סובל. כעת הוא נאבק שוב". עוד נמצא שקים שוהה עם ארבעת ילדיהם בלוס אנג'לס בעוד ווסט נמצא בווייומינג והיא מאוד מודאגת ממצבו של בעלה. "קים מודאגת וכך גם כל משפחתה. זה מאוד מלחיץ עבורה בגלל שההתנהגות של קניה מאוד לא צפויה. היא מודאגת. ההתקפים בדרך כלל נמשכים מספר שבועות ואז הדברים חוזרים לקדמותם. קים מקווה שכך יהיה גם בפעם הזאת".

 

הגיבה באיחור משמעותי

 

יחד עם זאת, כוכבת הריאליטי שיתפה סרטון של הראפר בטוויטר, בו הוא מסביר לאזרחים כיצד להצביע. בסרטון המדובר פונה אל הצופים: "היי כולם, מה קורה? אני כאן במשרד של פקיד המחוז. רציתי להראות לכם איך להירשם כדי שתוכלו להצביע". עוד הוסיף ואמר: "הרבה אנשים חושבים שהם לא יכולים להצביע כי הם עבריינים מורשעים אך למעשה הם יכולים לבקש את הזכות הזו בחזרה".

 

 

בראיון המפורט שהעניק למגזין פורבס, בו פרש את משנתו הפוליטית, התייחס גם לנושא של בריאותו הנפשית: "אתה יודע אני הייתי שם, הגעתי לבית החולים, אנשים קראו לי משוגע. אני לא משוגע". גם קים התייחסה בעבר לנושא בראיון שנתנה למגזין ווג: "עבורו, להיות על תרופות זו לא ממש אופציה, בגלל שזה פשוט משנה את מי שהוא". עוד הוסיפה שהשניים הגיעו למקום טוב מבחינת ההתנהלות שלהם מול בריאותו הנפשית של קניה.

 

 

על אף אמירותיה של קים בעבר ועל אף העובדה שהיא שיתפה את הסרטון של בעלה, זה עדיין תמוה שלא התייחסה באופן ישיר לכוונתו לקחת חלק במרוץ לנשיאות. העובדה הזו מוסיפה לחשד שיתכן והיא אינה תומכת לגמרי במהלך ואולי באמת יש בעיות מתחת לפני השטח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE