הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדוגמנית כריסי טיגן לא מוכנה לקבל את ההאשמות שמקשרות אותה לפדופיל ג'פרי אפשטיין
משתמשים אנונימיים בטוויטר טענו כי אשתו של המוסיקאי ג'ון לג'נד טסה במטרה לפגוש את עבריין המין המנוח שהואשם והורשע בפדופיליה. היא לא נשארה חייבת ומיהרה לכבות את אש השמועות

האם לשניים הייתה בחופשה במקסיקו עם אבי ילדיה, ג'ון לג'נד כאשר הבחינה בציוצים שטוענים כי עלתה על מטוסו הפרטי של אפשטיין על מנת להיפגש עימו. אחד המצייצים כתב: "את ביומן הטיסות". טיגן לא שתקה והגיבה בצורה נחרצת על הטענה. באחד מציוצי הנגד של כריסי ציטטה את אחד מהציוצים שהופנו נגדה: "אפילו אם היית בת 12, אם את לא מדברת על מה שראית…" על כך השיבה הדוגמנית: "אלוהים אדירים תולעי מוח, אני לא הייתי שם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה- כריסי טיגן

 

הסאגה הזו מתקיימת בצל המעצר שנערך בחמישי האחרון, של חברתו של אפשטיין- גיליין מקסוול, אשר מואשמת בכך שסייעה לפתות קטינות, אחת מהן בת 14, היישר לידיו של אפשטיין והוא התעלל בהן מינית. מקסוול התגוררה במשך שנים עם המיליונר ופעמים רבות אף התלוותה אליו לחופשות מסביב לעולם. כעת גם הנסיך אנדרו, בנה של המלכה אליזבת' מואשם גם הוא בקשר קרוב לג'פרי.

 

מקסוול ואפשטיין- שיתפו פעולה כדי להפיל קורבנות ברשת

 

בתגובה נוספת של טיגן היא כתבה: "אם היינו רוצים לשחק עם השקרים שלכם רק בשביל הכיף, אתם מבינים שאם הייתי על טיסה זה אומר שהייתי קורבן". על אף תגובותיה, הרשת מיאנה להפסיק עם ההאשמות הללו. לכך הגיבה: "זה כנות נאלץ שאני לא מפוצצת את עצמי". עוד כתבה בהמשך: "עוד דבר כיפי הוא שאפליקציית טיק- טוק גורמת לילדים בני 18 לחשוב שהם סוכנים של ה- CIA. פעם אלה היו רק בני 50 מופרעים. עכשיו זה טיק- טוק".

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE