הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמה טיפים חשובים ביותר לפני שלוקחים הלוואה אישית
הלוואה אישית היא מכשיר לגיטימי לצורך תכנון פיננסי בטווח קרוב, בינוני או רחוק. עם זאת סביב ההלוואה מסתובבים מיתוסים לא מדויקים אשר כל עוד לא מספיק מוכרים ככאלה, מקשים על קבלת החלטה מושכלת, העלנו עבורכם 5 בולטים מהם

הלוואות אישיות יכולות לעזור בביסוס החובות בריבית נמוכה יותר או בהוצאות ניהול כאשר יש לך מחסור פיננסי. עם זאת, ישנם מספר מיתוסים המסתובבים באוויר על הלוואות שאינם מדויקים. חשוב להפריד בין עובדות לבדיה לפני קבלת החלטה פיננסית. להלן מיתוסי ההלוואות האישיים הגדולים ביותר. הפניה מטעמי נוחות לשונית פונה בלשון זכר, אך פונה לנשים וגברים כאחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מיתוס ראשון:  הלוואות אישיות תמיד יהיו בריבית גבוהה יותר

תפיסה שגויה נפוצה סביב הלוואות אישיות היא שהם תמיד נושאים ריביות גבוהות. במציאות הלוואות אישיות יכולות להיות זולות יותר מאשר סוגים אחרים של הלוואות לא מאובטחות או אפילו כרטיסי אשראי. המפתח באמריקה הוא להיות בעל ציון אשראי טוב, המאפשר לך לחתור לאותן ריביות נמוכות יותר. אם אתה מעוניין לקבל הלוואה אישית, חשוב לבצע סקר שוב בין  מלווים שונים של הלוואות אישיות כדי לקבל פרספקטיבה נכונה ולעזור לך למצוא את ההלוואה הטובה ביותר בשיעור הטוב ביותר. פעולה זו ל אמורה לקחת זמן רב מדי.


מיתוס שני:  ללא ציון אשראי מושלם, לא משתלם לקחת הלוואה אישית

ציון אשראי טוב בהחלט עוזר אם אתה לוקח הלוואות אישיות זה בהחלט המפתח, אבל זו לא דרישת ברזל, ישנם מלווים רבים המציעים הלוואות אישיות ללווים עם אשראי פחות ממושלם.מלבד ציוני אשראי והיסטוריית אשראי, המלווים יכולים גם לקחת בחשבון את ההכנסה, ההיסטוריה התעסוקתית ויחס החוב להכנסה (DTI). יחס החוב שלך להכנסה הוא כמה מההכנסה שלך עוברת להחזר חוב בכל חודש. אם יש לך הכנסה סולידית, תעסוקה עקבית, ו- DTI נמוך, אלה יכולים לסייע בקיזוז ציון אשראי ירוד. עם זאת, יש כמה פיתויים שצריך לזכור. קבלת הלוואה אישית עם אשראי הוגן או גרוע יכולה להשפיע על הסכום שאתה יכול ללוות, וחשוב מכך, על הריבית שלך. שוב, לכן כל כך חשוב להשוות ריביות ממלווים אישיים שונים כדי למצוא את האפשרות הזולה ביותר.

מיתוס שלישי: קשה לקבל אישור להלוואה אישית- (והשוואה מול הלוואת רכישת רכב ודירה)

זהו עוד אחד ממיתוסי ההלוואות האישיים הגדולים ביותר שקל להאמין להם , אך שגוי לחלוטין. למעשה, הגשת בקשה לקבלת הלוואה אישית בימים אלה היא קלה כמו מילוי בקשה באופן מקוון והמתנה בכל מקום בין מספר דקות למספר ימים לאישור. בהשוואה לקבלת הלוואת רכב או הלוואת בית, קבלת אישור להלוואה אישית יכולה להיות תהליך הרבה יותר פשוט.

מיתוס רביעי:  הגשת בקשה להלוואה אישית פוגעת בהכרח בניקוד האשראי שלך

אם שמירה על ציון האשראי שלך חשובה עבורך, אמנם צריך לבדוק כמובן מראש את יכולתך להשיב את ההלוואה וכן, אתה עשוי לדאוג כיצד בדיקת אשראי קשה עלולה להשפיע על הציון שלך. בעוד פניות לסכומים גדולים אמנם יכולות לקצץ כמה נקודות מהציון שלך, מאידך, יכול להיות מצב הפוך יתכן שתוכל לגייס יתרונות נוספים ואפילו להגדיל את ציון האשראי שלך  מקבלת הלוואה אישית בטווח הרחוק. למשל, אם אתה משתמש בהלוואה אישית לאיחוד חובות כרטיסי אשראי בריבית גבוהה,  הדבר עשוי לשפר את יחס ניצול האשראי שלך ולהעלות את ציונך.

כדאי לזכור, יחס ניצול האשראי שלך משקף את אחוז מסגרת האשראי הזמינה שלך שאתה משתמש בה בכל זמן נתון. העברת יתרות כרטיסי אשראי להלוואה אישית יכולה לשחרר אשראי זמין וכל עוד לא נגבות יתרות חדשות בכרטיסים, זה יכול לעבוד לטובתך לצורך ניקוד האשראי הכללי שלך.

מיתוס חמישי: הבנקים הם בהכרח המלווים האישיים הטובים ביותר

זהו אחד ממיתוסי ההלוואות האישיות שהיו נכונות לזמן עבר. אבל בזכות הפופולריות הגוברת של המלווים ברשת, יש לך כעת אפשרויות מתמיד לקבלת הלוואה אישית. עבודה עם מלווה מקוון לקבלת הלוואה אישית יכולה להוות יתרון. תהליך היישום יכול להיות מהיר וקל וייתכן שתקבל אישור מיידי או כמעט מיידי. לאחר שתאושר, ההלוואה האישית שלך עשויה להיות ממומנת תוך ימים ספורים. המלווים המקוונים יכולים להציע אפשרויות גמישות להחזר ותנאים ולהגדיל ריביות נמוכות יותר בהשוואה לבנקים.
הלוואות אישיות יכולות לעזור בביסוס החובות בריבית נמוכה יותר או בהוצאות ניהול כאשר יש לך מחסור פיננסי. עם זאת, ישנם מספר מיתוסים  המסתובבים באוויר על הלוואות שאינם מדויקים. חשוב להפריד בין עובדות לבדיה לפני קבלת החלטה פיננסית. להלן מיתוסי ההלוואות האישיים הגדולים ביותר. הפניה מטעמי נוחות לשונית פונה בלשון זכר, אך פונה לנשים וגברים כאחד.



*פרסום זה מהווה מידע כללי בלבד לעיון, ואין לראות בו המלצה או ייעוץ מקצועי. מומלץ להוועץ עם מומחה פיננסי מקצועי בטרם קבלת החלטה פיננסית משמעותית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE