הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חנינת השנה: יועץ הסתרים של טראמפ שוחרר, "נשיא ארה"ב הציל אותי ממוות"
בקריצה לבייס ומתוך נאמנות לצו האמת נשיא ארה"ב הורה על ביטול עונש המאסר של היועץ הפוליטי הותיק רוג'ר סטון, "הרגשתי ביטחון רב כי אם הוא ישמע את העובדות על מה שקרה לי, הוא יגיע להחלטה הנכונה",

"ייתכן מאד שהנשיא טראמפ הציל את חיי", חשף רוג'ר סטון המאושר לעיתון הניו יורק פוסט רגעים לאחר שיצא מביתו בפעם הראשונה מזה שנתיים.

סטון, גאון פוליטי ויועץ לשעבר של מספר נשיאים אמריקנים, נשפט במהלך שנת 2019 על כך שמסר "עדות שקר" בקונגרס במהלך החקירה של וועדת מולר שבחנה את שיתוף הפעולה בין רוסיה ובין קמפיין טראמפ.

זאת למרות שבחוק האמריקני לא יכול להתקיים מצב של עדות שקר אם אין תיק פעיל המגיע לערכאה משפטית, הרי שבכל זאת, לראשונה בהיסטוריה האמריקנית נשפט סטון על מסירת 'דבר שקר' בתיק שלא היו בו ראיות.  

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היה זה פסק דין שגם משפטנים דמוקרטים הגדירו כתמוה מאד נגד מי שלטענתו חשף בספרו "מלחמת משפחת קלינטון בנשים" (The Clinton's War On Women) כי ביל קלינטון לכאורה תקף מינית מספר דו ספרתי של נשים במהלך חייו, החל מהיותו סטודנט צעיר בבריטניה, ועד היותו מושל ארקנסו במהלך שנות השמונים.

סטון, האויב הגדול ביותר של משפחת קלינטון אמור היה לרצות כ-4.5 שנים מאחורי סורג ובריח.

הסיפור הגדול טמון בעובדה שטראמפ עצמו לא עמד בקשר עם סטון מאז החלה הרדיפה הפוליטית כנגדו.

אך מוקדם יותר אמש בשעות הצהריים סטון זכה לשיחת הטלפון המיוחלת מנשיא ארה"ב שהודיע לו אישית בעודו יושב בביתו שבפורט לודרדייל, כי הוא ייצא לחופשי.

"מסרתי לו שאני אסיר תודה. הוא הגן על בריאותי. הנשיא מאמין ומקיים צדק. הרגשתי ביטחון רב בכך שאם הוא ישמע את העובדות על מה שקרה לי, הוא יגיע להחלטה הנכונה", אמר מי שאיבד את כל חסכונות חייו, את ביתו, ואף נאלץ למשכן מספר פריטי אספנות שהיו ברשותו כדי לעמוד בהוצאות המשפט.

במהלך משפטו של סטון נתגלו מספר אי-סדירם משמעותיים, מתפקידה של השופטת בניהול התיק ועד חבר מושבעים שהורכב בחלקו מתומכים פוליטיים של משפחת קלינטון ששיקרו כשנשאלו אם הם מכירים את סטון או את יריביו הפוליטיים.

"הוא אמר שאנו מכירים כבר 40 שנה, וכי הוא יודע שאיני פושע", אמר סטון שאמר כי מעתה יקדיש עצמו גם לטיהור שמו של מייקל פלין, עוד אדם שהיה אמור לנסות ולהפליל את נשיא ארה"ב בחקירות תמוהות של משרד המשפטים האמריקני.

יועצם לשעבר של הנשיא רייגן והנשיא ניקסון שהה במעצר ביתי במשך השנתיים האחרונות תוך שהוא מנסה לנהל מאבק ארצי למען הוכחת חפותו למרות גזירות דראקוניות שאוסרות על התראיינותו בכלי התקשורת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE