הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שהכחישה את הרומן עם אוגוסט אלסינה- ג'יידה פינקט סמית' מודה שאכן היו בקשר
אשתו של השחקן והראפר וויל סמית' סיפרה בפודקאסט שלה כיצד היא ואלסינה התקרבו בזמן שהייתה פרודה מבעלה. האמת נחשפה בעת שיחה כנה עם וויל ששפכה אור על כל הסיפור

לאחר שהראפר אוגוסט אלסינה סיפר כי היה מעורב ברומן עם ג'יידה, ואף קיבל אישור מוויל לעשות כן, היא אמרה כי הדברים "לחלוטין לא נכונים". ביום שישי האחרון היא הזמינה את בעלה להשתתף בפרק בפודקאסט שלה, במסגרתו הודתה כי היא ואלסינה היו במערכת יחסים בעת שהיא וסמית' היו בהפסקה לפני ארבע וחצי שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוגוסט וג'יידה- היו במערכת יחסים

 

"זה מסע מאוד אישי שהפך למאוד פומבי" אמרה ג'יידה. וויל השיב לאמירה הזו "אז מה קרה, ג'יידה?". היא הסבירה את מה שקרה כך: "בערך לפני ארבע וחצי שנים, התחברתי עם אוגוסט. האמת שהפכנו להיות חברים מאוד, מאוד טובים. הכל התחיל כשהוא נזקק לעזרה. אני רציתי לעזור לו עם הבריאות שלו ומצבו הנפשי".

 

וויל וג'יידה- פאוור קאפל אמיתי

 

וויל סיפר שכל המשפחה תמכה בראפר בעת שהתמודד עם מחלה אוטואימונית, אך באותו הזמן הנישואים שלו עם פינקט סמית' הגיעו לנקודת שבירה. "משם, אתה ואני עברנו תקופה מאוד קשה, נפרדנו", חשפה ג'יידה. לזה וויל השיב: "החלטנו שאנחנו הולכים להיפרד לזמן מה...את הולכת להבין איך לגרום לעצמך להיות מאושרת ואני אלך להבין איך לגרום לעצמי להיות מאושר". בשלב זה בשיחה היא סיפרה על השינוי במערכת היחסים עם אלסינה: "אז נכנסתי לסוג אחר של קשר עם אוגוסט".

באופן מפתיע למדי, וויל התעקש שאשתו תפרט יותר על הקשר. "זו הייתה מערכת יחסים. הייתי בהרבה כאב והייתי מאוד שבורה. במהלך מערכת היחסים הזו בהחלט הבנתי שאי אפשר למצוא אושר מחוץ לעצמך", אמרה, "למזלי, אתה ואני גם עברנו תהליך של החלמה בצורה מאוד שונה. עשינו כל מה שיכולנו כדי להתרחק אחד מהשנייה, רק כדי להבין שזה לא אפשרי".

 

החליטו לחשוף הכל

 

אחת מהאמירות היותר שנויות במחלוקת שאלסינה אמרה בראיון החושפני שנתן, הייתה זו שוויל עצמו נתן את ברכתו לרומן בין השניים. ג'יידה התייחסה אפילו לאמירה הזו: "הבן אדם היחיד שיכול לתת אישור בנסיבות הללו הוא אני. אבל מה בדיוק אוגוסט ניסה לתקשר, בגלל שאני יכולה לראות איך הוא יחווה את זה כאישור בגלל שהיינו פרודים באופן ידידותי. אני חושבת שהוא גם רצה להבהיר שהוא לא הורס משפחות, והוא לא".

כאמור, וויל וג'יידה החליטו לתת לנישואים שלהם הזדמנות נוספת, מה שגרם לאוגוסט לנתק כל קשר. הזוג הודה במהלך השיחה כי התזמון של אלסינה להוציא את כל הסיפור החוצה הוא מעט תמוה אך רק גרם לקשר שלהם להתחזק אל מול הקושי. "הדבר היחיד שאני יכול להגיד עלי ועלייך זה שאף פעם לא היו סודות", אמר וויל. הזוג נחשב לאחד הזוגות הוותיקים והיציבים בהוליווד, הם מרבים לחשוף פרטים על מערכת היחסים שלהם ואיך הם עובדים עליה כדי לשרוד יחד כל כך הרבה זמן. אין ספק שמדובר בצעד אמיץ אך גם חכם אסטרטגית שכן כך הכדור נמצא במגרש שלהם. אוגוסט מצידו לא הגיב על הפודקאסט, אך לאחר הריאיון שנתן הוא העלה פוסט באינסטגרם, שם כתב: "האמת שלי זו האמת שלי, והיא בשבילי לעצמי. אין נכון או לא נכון כאן, זה פשוט אנחנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE