הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיא עולמי של מנוטרי קורונה- קרוב לרבע מיליון ביום אחד
בימים האחרונים מגמת עליה במספר הנפטרים בארצות הברית כמו גם במקסיקו מהוירוס הקטלני. רוב הנדבקים החדשים מהודו וארה"ב מחקר: שיעור הנפטרים אצל "היספנים" בארה"ב מתחת לגיל 65 גבוה יותר כ-35%

עליה במספר הנפטרים מקורונה בארה"ב במהלך סופשבוע ב-יום שישי ה-10 לחודש: 872 איש נפטרו בארה"ב, לעומת 272 בלבד בשישי הקודם. הכמות הנוכחית נמוכה פי 3 מהשיא  שנרשם לפני חודשיים 2,701 נפטרים מהוירוס בארה"ב, אבל חוזרת לרמה הבינונית של 30 ימים קודם לכן בחודש יוני.  בניגוד לדווחים מצד הממשל המקסיקני גם בה נרשמת עליה ניכרת במספר הנפטרים ובמהלך יום שלישי החולף נרשמו בה 895 נפטרים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





במהלך סופשבוע ארגון הבריאות העולמי מפרסם כי נשבר שיא עולמי של המנוטרים כנדבקים ביום אחד, 228,102 איש.
העליות הגדולות נרשמות בהודו, ארה"ב, ברזיל ודרום אפריקה. מניין הנדבקים המנותרים העולמי עומד על 12 מיליון, מתוכם יותר מרבע הם אזרחים אמריקאים.  כאן יש לקחת בעירבון מוגבל את הנתונים שמפרסם האב"ה (ארגון הבריאות העולמי) מאחר שמדינות רבות אינן מבצעות בכלל או לא מנתרות בצורה מסיבית את הנגיף, ולכן נותר עוות שבו המדינות שכן מנתרות באופן מסיבי במיוחד כמו ארה"ב, מזנקות לראש, בשיעור היחסי.




עוד נתונים מראים ששיעור המתים בגרמניה בחודשים היה גבוה יותר ממה שדווח עד כה ע"י הממשל הגרמני.
בצרפת נחצה רף 30,000 הנפטרים מהמחלה והיא נמצאת במקום השישי/ שביעי בכמות הנפטרים בה, תלוי איך מונים את מספר המתים ברוסיה, שם הקרמלין ממעט למסור מידע אמת על כמות הנפטרים. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE