הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה הסמל "שלי" ! "שלנו" ! -שלא תעז לגעת בו, אתה תכבד אותו ואת הארץ שלי ושלנו !
סטפן דייויס, איש של מילים ואיש של עוצמת שרירים העלה מונולוג מרגש ליוטיוב לאחר ששוב ראה את דגל אמריקאי נשרף מולו, כמו גם, מראות אחרים על המרקע של בולמוס של הרס וניסיון לנתץ את ההיסטוריה האמריקאית במהלך מספר השבועות האחרונים.

למול ההתפרעויות האלימות,  ומול פעילים אירגונים פרוגרסיביים כגון אנטיפה ובי- אל-אם, לצד מרצים באוניברסיטאות פרוגרסיביות וחבורות של סטודנטים מותססים שליוו מי שהספיק להרוס ולנץ לא רק את אנדרטאות של גיבורים אמריקאים מהדרום הדמוקרטי (ממלחמת האזרחים ) אלא כוונות גם ניסיון להרס של האנדטאות ליוליסס גרנט הרפובליקני מצבא הצפון שפעל למען שחרור עבדים. וגם מול אלה שקראו בוז לנשיא על עצם הגעתו להר ראשמור וקריאות לנתץ הדמויות החקוקות בסלע הבוהק, של ג'ורג' וושינגטון  לינקולן ועוד. כזכור את פסלו של אמריקו וינספוצ'י  המסמל את גילוי  אמריקה באחד המקומות הם כבר החריבו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטפן דייויס





תגובות מובילות לסרטון שהועלה בשיתוף "נקודת מפנה יו.אס.איי", שעלה כאמור כתגובה ל מגמת ניתוץ והרס שהובילו בלק לייבס וגורמים אחרים, היו למשל  של

סלסט: "כבת למהגרים ממכסיקו אני חייבת לציין שמעולם לא היית גאה יותר להיות אמריקאית. תודה למשפחתי, תודה לאלוהים ותודה לאמריקה."

ג'נט: "אני תוהה מה היו עושים בארצות אחרות, אם בניהם המפונקים, היו יורקים על דגלם, שורפים וקורעים את דגלם שמסמל כה הרבה.

מרי רו: "כן, זכינו בלוטו לא פחות, בעצם זה שנולדנו בארצות הברית של אמריקה. אנחנו מכבדים את הדגל".




הרס סמלים אמריקאים היסטוריים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE