הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבט לאחור על הקריירה של הכוכבת המנוחה נאיה ריברה - מילדות ועד הסוף הטראגי
יתכן ולא רבים יודעים זאת, אבל השחקנית נאיה ריברה החלה את קריירת המשחק שלה כילדה כוכבת. מאז ועד היום הספיקה לשחק במגוון סדרות מצליחות. נזכור אותה דרך ציר הזמן של עבודתה המדהימה

גופתה של נאיה ריברה נמצאה באגם פירו לאחר חמישה ימים של חיפושים. השחקנית זכורה בעיקר עבור תפקידה כסנטנה לופז בסדרה המוסיקלית "גלי". בפוסט האחרון שהעלתה טרם ההיעלמות כתבה: "לא משנה מהי השנה, הנסיבות, או הקשיים, כל יום שאנו חיים זו ברכה. מצו כל יום עד תומו וכל יום שאתם מקבלים. המחר אינו מובטח". נאיה אהבה את המקצוע שלה ועסקה בו ללא הפסק עד יומה האחרון, הנה כל אבני הדרך שלה במהלך הקריירה:

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ריברה החלה את הקריירה שלה בפרסומות וקטלוגים. עבודתה הראשונה במספר הופיעה כבר כתינוקת בפרסומת לקיי מארט. תפקידה הראשון בטלוויזיה הגיע כשהייתה בת 4 בלבד, בסדרה "The Royal Family", בתור הילארי ווינסטון. הסדרה זכתה לביקורות מעולות ורייטינג גבוה בתחילת הדרך אך לאחר שכוכב הסדרה רד פוקס לקה בליבו על הסט, הסדרה בוטלה. עבור תפקידה בסדרה, קיבלה ריברה מועמדות לפרס ה- Young Artist Award אשר נחשב לאוסקר של הילדים.

 

התפקיד הראשון

 

לאחר ירידת הסדרה מהאוויר, השחקנית לא עצרה לרגע והמשיכה לככב בהופעות אורח במספר סדרות מוכרות כמו- "הנסיך המדליק מבל-אייר", "משמר המפרץ" ו- "אריזה משפחתית". ב- 2002 לוהקה לפרק אחד במופע של ברני מק, אך בשל כשרונה המובהק היא חזרה לעוד 10 פרקים נוספים.

 

לצידו של סטיב ארקל

 

ב- 2009 הגיעה הפריצה הגדולה שלה שהביאה אותה לתודעת הקהל הרחב, היא לוהקה לתפקיד של המעודדת סנטנה לופז בסדרה "גלי". נאיה הודתה כי שקלה לוותר על קריירת המשחק שלה בטרם שקיבלה את התפקיד. בתחילה סנטנה נתפסה כקרת לב ומרוחקת, אך במהלך הזמן נפתחה לכדי דמות עגולה ומרכזית בחבורה. בעונה השלישית של הסדרה, לופז יצאה מהארון כלסבית מה שהביא לה אהבה גדולה מאוד מהקהילה הלהט"בית. בסוף הסדרה היא אף נישאת לבת זוגה, המעודדת בריטני בכיכובה של השחקנית הת'ר מוריס. נאיה תיארה את תפקידה בסדרה כך: "היא דמות המעודדת המוכרת, לרוב. היא ממש מרושעת ואוהבת בנים. היא מאוד מתוחכמת ואני אוהבת לשחק אותה".

 

נאיה ריברה בתפקידה כסנטנה לופז

 

הקאסט של "גלי"

 

על עבודתה בסדרה זכתה בפרס גילדת שחקני המסך (SAG) ואף קיבלה מועמדות לפרס גראמי. לאחר סיום הסדרה בתום שש עונות המשיכה נאיה לתפקידה הבא בסדרה "עוזרות בית נחושות" ששודרה בערוץ לייפטיים. כמו כן שיחקה גם בסדרה של יוטיוב פרימיום- "סטפ אפ", המבוססת על הסרט הנושא את אותו השם. זה הפך להיות תפקידה האחרון.

 

תפקידה האחרון

 

ריברה גם הייתה זמרת מוכשרת והיא ניסתה לפרוץ כסולנית והיא אף חתמה על חוזה עם חברת התקליטים- קולומביה רקורדס על הפקת אלבום סולו. היא הוציאה סינגל בשם "Sorry" עם מי שהפך להיות בן זוגה וארוסה- הראפר ביג שון. אלבום הסולו למרבה הצער מעולם לא הושלם לטענתה של ריברה בשל פוליטיקה פנימית והחוזה בוטל.

 

 

ב- 2016 ריברה הוציאה ספר זיכרונות בשם- "Sorry Not Sorry: Dreams, Mistakes, and Growing Up". בספר היא חושפת את המאבק שלה אל מול אנורקסיה, ההפלה שעברה וגם מספרת על מערכות היחסים שנכשלו.

רבים מחבריה לתעשייה חלקו את תדהמתם וצערם העמוק על מותה של השחקנית והזמרת. השחקן כריס קולפר שגילם את דמותו של קורט, ספד לה באינסטגרם: "איך אפשר לספר את כל אהבתך והכבוד שאתה רוחש למישהו בפוסט אחד? איך מסכמים עשור של חברות וצחוק עם מילים בלבד? אם הייתם חברים של נאיה ריברה, זה בלתי אפשרי. החוכמה שלה וההומור שלה היו ללא מתחרים. יופייה וכשרונה היו יוצאי דופן. היא דיברה אמת לעוצמה בנועם וללא פחד. היא יכלה להפוך יום רע ליום נפלא במילה אחת בלבד. היא הייתה השראה לאנשים ורוממה אותם מבלי לנסות....נאיה הייתה באמת יחידה במינה, והיא תמיד תהיה".

 

 

השחקנית ג'נה אושקוויץ כתבה: "נאיה, את היית כוח אדיר וכל מי שזכה להיות לידך ידע וחש את זה ואת האור והשמחה שהפצת כשנכנסת לחדר, זרחת על הבמה ועל המסך עם אהבה מאחורי דלתיים סגורות. הייתי ברת מזל מספיק לחלוק איתך צחוק, מרטיני וסודות".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

There are no words and yet so many things I want to say, I don't believe I'll ever be able to articulate exactly what I feel but... Naya, you were a ⚡️ force and everyone who got to be around you knew it and felt the light and joy you exuded when you walked into a room. You shined on stage and screen and radiated with love behind closed doors. I was lucky enough to share so many laughs, martinis and secrets with you. I can not believe I took for granted that you'd always be here. Our friendship went in waves as life happens and we grow, so I will not look back and regret but know I love you and promise to help the legacy of your talent, humor, light and loyalty live on. You are so loved. You deserved the world and we will make sure Josey and your family feel that everyday. I miss you already.

A post shared by Jenna Ushkowitz (@jennaushkowitz) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE