הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
4 נעצרו בחשד לרצח הראפר "פופ סמוק" בביתו בהוליווד הילס
חוקרי המשטרה סבורים כי הראפר המנוח חשף את כתובת ביתו באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות, ונבדק החשד לפיו חברי כנופיה עומדים מאחורי הרצח. חשוד נוסף שנעצר טרם הואשם, ויתכן שיואשם ברצח שהתרחש בעיר סמוכה

רשויות החוק בדרום קליפורניה עצרו בשבוע שעבר ארבעה חשודים - שני קטינים ושני בגירים - בחשד שפרצו לביתו של הראפר "פופ סמוק" וירו בו למוות בחודש פברואר האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הראפר "פופ סמוק", לצד זירת הרצח בבית ששכר בהוליווד הילס (צילום: AP / Getty Images)

 

בהודעת משרד התביעה במחוז לוס אנג'לס הוסבר כי נשקלת האפשרות לדרוש עונש מוות עבור שני החשודים הבגירים - קורי ווקר בן ה-19 וקיאנדרה רוג'רס בן ה-18. עוד עולה מהודעת התביעה כי חקירת הרצח נמשכת, וקיים חשד למעורבות של כנופיות אלימות. שני החשודים הנוספים, בני 17 ו-15 בלבד, יועמדו לדין אף הם בגין רצח ושוד, אולם בשל גילם הוחלט שלא לפרסם את שמם. 

כאמור, בשבוע שעבר הודיעה משטרת לוס אנג'לס על כך שעצרה חמישה חשודים בקשר לרצח, שהתרחש באישון לילה בשכונה היוקרתית. חשוב להבהיר כי החשוד החמישי, ג'קוון מרפי בן ה-21, טרם הואשם באופן רשמי, אולם הוא נעצר בשבוע שעבר ונותר במעצר גם היום.

לפי החשד, חמשת הפורצים הצליחו לזהות ולאתר את הבית באמצעות הפוסטים שהעלה פופ סמוק, ששמו האמיתי הוא בשאר ג'קסון , לרשתות החברתיות. בסביבות השעה 4:00 בבוקר ב-19 בפברואר, הם הגיעו לבית. חוקרי המשטרה אמרו שהם אכן גנבו מספר פריטים, אולם לא ברור מה בדיוק אירע והוביל לרצח.

עוד אמרו במשטרה כי לפחות חלק מהחשודים קשורים לרצח נוסף, שהתרחש מחוץ לאצטדיון הרוז בול שבפסדינה בסטפמבר 2019. 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE