הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוברות ההערכות: כוכבת "גלי" הספיקה להציל את בנה לפני שטבעה למוות
חקירת הטרגדיה נמשכת וחושפת יותר ויותר פרטים על מה בדיוק אירע באגם מצפון ללוס אנג'לס בשבוע שעבר. ככל הנראה, השחקנית אזרה מספיק כוחות כדי לסייע לילד לטפס בחזרה אל הסירה, אך לא מספיק כדי להציל את עצמה. שריף המחוז: "הילד סיפר שעלה לסירה, הסתובב וראה את אמו שלו נעלמת במים"

נאיה ריברה, שחקנית המוכרת מתפקידה בסדרה המוסיקלית "גלי", נאבקה בשארית כוחותיה כדי להציל את בנה בן ה-4 ולסייע לו לעלות לסירה, לפני שטבעה למוות באגם מצפון ללוס אנג'לס. כך מסר ביל איוב, שריף מחוז ונטורה הסמוך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי ההערכות, ריברה הספיקה להציל את בנה לפני שטבעה (צילום: Getty Images / Shutterstock)

 

דברי השריף הגיעו לאחר שנודע כי גופת אישה אותרה באגם פירו: "היא אזרה מספיק כוח כדי לוודא שבנה יעלה בחזרה לסירה, אבל לא מספיק כדי להציל את עצמה", הוא אמר.

כזכור, ריברה נעלמה ביום רביעי האחרון במהלך הבילוי המשותף עם בנה. השניים שכרו סירה באגם, אולם כאשר כלי השיט לא שב לרציף במועד שנקבע, בעל העסק יצא לבדוק מה קורה. כאשר הגיע לספינה, הוא מצא את הילד הקטן כשהוא ישן, והוא סיפר שאמו נעלמה לאחר שהם שחו.

"אנחנו למדנו מהבן שהם שחו באגם, והוא תיאר כיצד היא עזרה לו לעלות בחזרה על הסירה. אחרי זה הוא סיפר שהסתובב וראה אותה נעלמת מתחת למים", סיפר איוב.

 

ריברה ובנה, ג'וסי, לפני שנתיים (צילום: אינסטגרם)

 

ימים בודדים לאחר מכן פורסם תיעוד ממגרש החנייה הסמוך לאגם פירו, ובו נראית ריברה יוצאת ממכונית הג'יפ שלה עם הבן, כשהם הולכים לעבר הרציף. כבר בזמנו איוב הצביע על הקשיים הרבים במאמצי האיתור. לדבריו, עומק המים באזור שבו נמצאה הסירה עומד על כ-30 רגל (כ-9 מטר) בלבד: "אם הגופה נתפסה במשהו, באיזה שיח למשל, היא עלולה שלא לצוף. ולכן הצוללנים עושים מאמצים לאתרה".

 

 

כאמור, אתמול בבוקר אותרה גופת אישה במים. איוב סיפר כי על אף שהוא "משוכנע לחלוטין כי מדובר בריברה", הודעה רשמית תפורסם רק לאחר שריברה תזוהה ע"י המשרד לחקירת מקרי מוות במחוז. עוד הסביר השריף כי הוא נמצא בקשר רציף עם בני משפחתה של השחקנית: "הם הגיעו לאגם בכל יום ויום במהלך החיפושים", הוא סיפר.

 

החיפושים נמשכו קרוב לשבוע (צילום: משרד השריף במחוז ונטורה)

 

בחיפושים אחר גופתה של ריברה השתתפו כוחות רבים, לרבות עשרות כלי שיט, מסוקים וכטב"מים. איוב הסביר כי הגופה נמצאה באזור שבו עומק המים עומד על כ-60 רגל (כ-18 מטר). ככל הנראה, הגופה נתפסה בשיח כפי שאיוב שיער תחילה.

"כמו שאתם יכולים לתאר, זוהי תקופה קשה ביותר עבור משפחתה של נאיה ריברה", אמר השריף במהלך מסיבת העיתונאים שכינס אמש, "כאבות, אמהות, בנים ובנות, הלב שלנו נמצא עם בני משפחתה. אנחנו גם רוצים לשלוח תנחומים לחבריה ומעריציה של נאיה, שבמשך ימים ארוכים מקווים לשמוע בשורות טובות".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE